FANDOM

Dziki Napr to postać występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Weteran Samotników, Dziki Napr osiadł w Pchlim Targu w północnej części Wysypiska. Jego przyjacielska i spokojna natura sprawiła, że ​​stał się kimś w rodzaju lidera na Pchlim Targu i dba o relacje biznesowe między Stalkerami.

Można go znaleźć na Pchlim Targu, siedzącego przy ognisku.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Kiedy Szrama po raz pierwszy porozmawia z Dzikim Naprem, może dać zadanie, aby znaleźć PDA z pieniędzmi ukrytymi cyfrowo. Po dostarczeniu PDA, Napr wspomina, że ​​wciąż potrzebuje 2000 RU i że ma w swojej ofercie specjalną apteczkę, którą jest gotowy sprzedać za podaną kwotę.

Jeśli Szrama zgodzi się na zakup apteczki, Napr wyda zadanie polegające na dostarczeniu 2000 rubli do Stringowa, który przygotowuje się do zakupu broni od sprzedawcy. Jednakże, ponieważ cała transakcja okazuje się zasadzką, pieniądze nigdy nie zostaną dostarczone, co oznacza, że ​​Szrama ma do dyspozycji zarówno gotówkę, jak i specjalny zestaw pierwszej pomocy.

Następnie Dziki Napr ujawnia, że ​​Samotnicy potrzebowali nowej broni do ataku na Hangar. Jeśli więźniowie w obozie nie zostaną uwolnieni, Napr wyda zadanie, aby ich uwolnić. Jednakże, jeśli Szrama wcześniej zaatakował Hangar, Dziki Napr będzie jedynie wspomniał o jego ataku, a Szrama ma opcję dialogową mówiącą o wyzwoleniu niewolników.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Danie mu broni bardzo mu pomoże na wypadek, gdyby Pchli Targ został zaatakowany przez mutanty lub Bandytów.