„Kardan ma teraz wszystkie narzędzia, jakich potrzebuje. Pozwoli mu to na wykonywanie nowych, bardziej skomplikowanych ulepszeń.”
Ekspert systemów obronnych to osiągnięcie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to jedno z osiągnięć możliwe do odblokowania w trzeciej części serii. Osiągnięcie to można odblokować po dostarczeniu Kardanowi wszystkich narzędzi, wówczas może on wykonać nowe, bardziej skomplikowane ulepszenia dla głównego bohatera.

Zdobycie osiągnięciaEdytuj

Aby odblokować to osiągnięcie, należy wykonać zadania dla jednego z techników, Kardana.

ZadaniaEdytuj

NastępstwaEdytuj

PozytywneEdytuj

  • Kardan może wprowadzać pełen zestaw ulepszeń (wszystkie trzy poziomy)
  • Technik wychodzi z uzależnienia od alkoholu[1]

Ciekawostki CiekawostkiEdytuj

  • Kardan będzie mógł instalować ulepszenia serwomotorów do Egzoszkieletów, dzięki czemu kombinezony te będą pozwalały na bieg sprintem.
  • Narzędzia podstawowe i precyzyjne można znaleźć w Zatonie, narzędzia do kalibracji w Prypeci.

PrzypisyEdytuj

  1. Nie będzie konieczności dostarczania mu wódki, dzięki czemu koszty jego usług będą odrobinę niższe.