FANDOM

Flint to ekspert Wolności w S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Flint był członkiem oddziału Wolności, który przedarł się przez Mózgozwęglacz do centrum Zony. Podczas podróży do centrum należał do oddziału dowodzonego przez LokiegoWolność przybyła do Stacji Janów i postanowiła, że założy tam obóz. Wkrótce jednak oddział Powinności, dowodzony przez Podpułkownika Szulgę, również dotarł do Stacji i tak samo jak Wolność, chcieli założyć tam swój obóz, w wyniku czego rozpętała się strzelanina przerwana emisją, którą Zulus wyczuł. Członkowie Wolności pozwolili się ukryć się Powinności i wynegocjowali zawieszenie broni.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Flint jest prawą ręką Lokiego i jego osobistym strażnikiem. Pozostanie na straży do czasu, aż Major Diegtiariow nie przekaże PDA Morgana Lokiemu. Po tym wszystkim zbierze oddział weteranów Wolności i wyruszy do Magazynu Powinności. Następnie razem z innymi członami frakcji zaangażuje się w strzelaninie z członkami Powinności dowodzonymi przez Porucznika Gawyrylenko i jeśli przeżyje walkę, będzie strzegł Magazynu.

Jeśli bitwa nigdy nie nadejdzie lub PDA Morgana zostanie przekazane Podpułkownikowi Szuldze Flint nadal będzie strzegł Lokiego bądź będzie siedział bezczynnie w barze. Jego pozycja jako osobistej straży Lokiego zostaje przejęta przez Włóczęgę jeśli zostanie zwerbowany do Wolności.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • W rzeczywistości prawdziwym imieniem Flinta jest "Krzemień". Jednak w polskiej wersji gry nazywa się Flint, dokładnie tak samo jak Sroka, który używa go aby się ukryć.
  • Często zdarza się, że podczas szturmu na magazyn (tylko w przypadku dania PDA Morgana Lokiemu) Flint jest nieobecny. W takim przypadku będzie strzec Lokiego do końca gry.