FANDOM

GP 37 Kryształ to broń wycięta ze S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

HistoriaEdytuj

Sądząc po opisie z bulidu 2588 broń ta została zmodyfikowana przez jednego ze stalkerów grupy Monolit, który wpadł na pomysł wykorzystania artefaktu w celu ulepszenia jej. Zabieg się powiódł i jego karabin stał się jeszcze bardziej zabójczy niż jego standardowy odpowiednik.

OpisEdytuj

Miał to być jeden z wariantów karabinu szturmowego GP 37, został jednak wycięty z gry przed jej premierą. Do wzmocnienia tej broni miał posłużyć artefakt Grawi, który został rozdrobniony, a następnie nałożony na konstrukcję wewnętrzną karabinu, co spowodowało zwiększenie celności oraz obrażeń. 

Opis w grzeEdytuj

„Nawet zwykły GP37 jest jednym z najlepszych karabinów szturmowych w Strefie. Ale wysoka skuteczność walki została jeszcze bardziej poprawiona. Ktoś z grupy Monolitu wpadł na pomysł, by zmielić artefakt Gravi, a uzyskany proszek wetrzeć w zewnętrzne i wewnętrzne powierzchnie rdzenia. Rezultatem był znaczny wzrost obrażeń oraz celności.”
— Opis w bulidzie 2588

WystępowanieEdytuj

  • Broń znajduje się w Sarkofagu, należy do stalkera z jednostki specjalnej "Kryształ".

  • Ta broń wygląda tak samo jak standardowy GP-37.
  • Broń ta, gdyby nie została wycięta, byłaby jedną z niewielu ulepszonych przy użyciu artefaktów, innymi broniami zmodyfikowanymi w taki sposób są min. Karabin Gaussa, który został ulepszony z pomocą artefaktu Błysk, oraz Bojowy Chaser, który został ulepszony z pomocą artefaktu Grawi.