FANDOM

„Wpadnij w przyszłym tygodniu. Spodziewamy się rewelacyjnego ziela, po którym odlecisz w kosmos.”
— Gandzia
Gandzia to postać występująca w S.T.A.L.K.E.R Czyste Niebo.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

To barman w bazie Wolności w Dolinie Mroku. Kiedy Czechow założył bazę frakcji, Gandzia postanowił otworzyć tam swój własny bar, który nazwał "Łyk Wolności". Tam pozostali członkowie Wolności mogli sobie zrobić przerwę od strzelanin, aby się napić i porozmawiać.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Gandzia jest członkiem Wolności, pracuje jako barman w bazie w Dolinie Mroku. To on przekazuje nagrody za misje wykonywane dla Wolności. Tak jak większość członków Wolności, Gandzia jest wyluzowaną i optymistyczną osobą. Dołączył do Wolności, bo jak sam stwierdził "Wolność wydziela pozytywną energię". Jego ulubionym zajęciem jest palenie blantów (stąd też jego pseudonim) i od czasu do czasu lubi sobie wypić. Gandzia zleca Szramie wyeliminowanie Bandytów ze stacji benzynowej po drugiej stronie drogi, oprócz tego sprzedaje dane o schowkach. Jego akcent i osobowość przypominają typowego "rasta".

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Gandzia to indyjskie słowo oznaczające marihuanę.
  • W jego barze gra muzyka w stylu reagge.
  • Gandzia to jedyny barman w Czystym Niebie, który wręcza nagrody za pomoc frakcji podczas, gdy w innych robią to handlarze.
  • Czasami członek Wolności zbliża się do Gandzi i z rękami skrzyżowanymi na piersi stoi chwile przed barem.
  • Istnieje prawdopodobieństwo, że Gandzia to jego nazwisko.
  • Prawdopodobnie Gandzia jest rastamanem lub stylizuje się na niego.
  • Gandzia mówi, że już poza Zoną czuł pozytywne wibracje z Zony. Okazało się, że to Wolność je "wysyła".

Galeria Galeria Edytuj