FANDOM

Gang Sułtana pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Duża grupa Bandytów pod dowództwem Sułtana. Rodzaj działalności jest bardzo różny - od małych grabieży i rabunków po zlecenia zabójstw i transakcji. Główną bazą jest Skadowsk w Zatonie, ale Bandyci Sułtana pojawiają się też w Jupiterze  (na przykład Posłaniec Sułtana lub niewielkie grupki Bandytów). Gang ten jednak różni się od innych podgrup Bandytów. Sułtan zawarł umowę ze Stalkerami na Skadowsku, polegającą na przestrzeganiu zasad neutralności na statku, ale mimo to próbuje przejąć statek i uczynić go wyłącznie bazą dla Bandytów. Jeśli bohater pomoże Sułtanowi i Bandytom, gang odniesie sukces przejmując kontrolę nad Skadowskiem i Zatonem, jeśli protagonista opowie się po stronie Samotników, grupa Sułtana opuści Skadowsk. Jeśli bohater pozostanie neutralny, równowaga zostanie zachowana. Gang Sultana jest największym i najsilniejszym gangiem w centrum Zony.

Nielegalne działania gangu jakie można zauważyć podczas gry to:

  • Próba zabicia Samotników pilnujących statku Szewczenko przez zespół uderzeniowy kierowany przez Kasteta, ochroniarza Sułtana.
  • Próba zabicia dłużnika o pseudonimie Sęk, przez jednego z Bandytów,

Bandyci Członkowie ganguEdytuj

  • Sułtan - przywódca gangu, cieszący się ogromnym szacunkiem wśród Bandytów. Nieustannie próbuje przejąć kontrolę nad Skadowskiem od Brodacza i jego Stalkerów, stosując taką taktykę jak proszenie o nieuczciwą pomoc. W wojnie wspiera go Sowa.
  • Kastet - służy jako ochroniarz i prawa ręka Sułtana na pokładzie Skadowska, czuwając przy nim przez cały czas. Jest także szefem zespołu szturmowego Sułtana, który regularnie próbuje komplikować życie Stalkerów w całym rejonie Zatonu.

  • Być może Grupa Bandytów przy Betonowej Wannie również należy do gangu Sułtana, wskazuje na to fakt, że wysłannik sułtana (jeśli przeżyje), będzie przebywał razem z nią.
  • Na podstawie dokumentów projektowych S.T.A.L.K.E.R.: 2 gang Sułtana miał osiedlić się w Prypeci.