FANDOM

Grupa Biesa pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

HistoriaEdytuj

W roku 2012 grupa Biesa przebywała na terytorium Wysypiska, gdzie toczyła walki z Bandytami. Krótko po przybyciu do lokacji, oddział zajął Cmentarzysko Pojazdów. Broniący go bandyci musieli się wycofać, stracili przy tym kilku ludzi. Wówczas postanowili oni odzyskać swój teren, mieli bowiem znaczną przewagę liczebną nad Biesem i jego ludźmi. Wydarzenia te zbiegły się w czasie z wizytą Naznaczonego na Wysypisku, który najpierw ocalił Jurika, a następnie odpowiedział na wiadomość Biesa, wysłaną do PDA stalkerów w tym rejonie. Następnie grupa Biesa, wraz ze Striełokiem, odparła szturm bandytów, po czym na stałe zajęła cmentarzysko pojazdów.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Grupa Biesa to niewielki oddział stalkerów na Wysypisku. Dowódcą jest bardzo doświadczony samotnik, Bies. Grupa przebywa na Cmentarzysku Pojazdów, gdzie oczekuje kontrataku bandytów. Główny bohater może zobaczyć tych stalkerów tuż przy szlabanie na wejściu do tej lokacji. Jeśli bohater podejdzie bliżej Bies zawoła go i zaproponuje mu współpracę. Jeśli bohater wykona zadanie będzie mógł liczyć na zapłatę, poprawi się także jego reputacja w Zonie, ponadto będzie mógł porozmawiać z liderem grupy i zaczerpnąć nieco informacji o Zonie, a także o nim samym.

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Jeśli bohater wcześniej uratował Jurika, ten dołączy do oddziału Biesa. Oznacza to, że już wcześniej był jego członkiem.
  • Oleg Gusarow może dołączyć do grupy Biesa.
  • Niedaleko Biesa leży jeden martwy samotnik, jest to jeden z członków grupy, który poniósł śmierć w walce z bandytami.
  • Jeśli Bies i jego grupa przeżyją, istnieje szansa, że w późniejszym etapie rozgrywki zajmą oni obóz atakujących ich bandytów, a ich wcześniejszą siedzibę zajmą Nibypsy.