FANDOM

Grupa Czachy pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Grupa ta działała w roku 2012 na terenie Magazynów Wojskowych, jej członkowie nie uznawali polityki prowadzonej przez lidera frakcji, Gen. Woronina, uważali, że jest on zbyt pasywny w swoich działaniach przeciwko frakcji Wolność, dlatego też postanowili na własną rękę walczyć ze swoimi odwiecznymi wrogami. Oddział przebywał w niewielkim gospodarstwie sąsiadującym z bazą wojskową zajmowaną przez Wolność. Czacha i jego ludzie planowali szturm na bazę, plan zakładał eliminację strażników na wieżach, wysadzenie muru i zabicie wszystkich członków wrogiej frakcji. Wcześniej grupa organizowała zasadzki na patrole Wolności, najczęściej otaczali przeciwników i ostrzeliwal ich zza osłon.

OpisEdytuj

Jest to niezależna grupa działająca pod szyldem frakcji Powinność, składająca się z sześciu członków, dowodzona przez Czachę. Oddział ten można uznać za elitarną grupę, składa się on bowiem z bardzo doświadczonych stalkerów w randze ekspert oraz mistrz, bardzo dobrze wyszkolonych i wyposażonych. Oddział Czachy znajduje się jednak w trudnym położeniu, stalkerzy nie mogą wrócić do frakcji, gdyż otwarcie sprzeciwili się polityce prowadzonej przez lidera Powinności, z drugiej strony baza Wolności była bardzo dobrze strzeżona i ludzie z Powinności nie mogli zbliżyć się do murów. Zależnie od decyzji bohatera, może on pomóc stalkerom Powinności, zabić ich wraz z grupą Wolności lub nie mieszać się w konflikt.

  • Jeśli bohater przy pierwszym spotkaniu zdradzi pozycję członków Powinności ci staną się wrodzy wobec niego.
    • Dodatkowo, Zastępca Czachy podejdzie porozmawiać z Naznaczonym i zapyta czy ten będzie rozpowiadał o obecność oddziału Powinności w tym miejscu - jeśli bohater wybierze negatywną odpowiedź stalker zacznie grozić mu bronią, jeśli ponowi negatywną odpowiedź, cały oddział Czachy zaatakuje bohatera.
  • Oddział Czachy to jedyni przedstawiciele Powinności w Magazynach Wojskowych.
  • Przynajmniej dwóch spośród ludzi Czachy jest w pierwszej dwudziestce najlepszych stalkerów.
  • Pod murami bazy znajduje się jedno ciało członka Powinności, prawdopodobnie Czacha wysłał jednego człowieka żeby ten zabił snajpera, ale misja się nie powiodła, dlatego później Czacha wspomina, że wysyła do tego zadania bohatera, gdyż nie chce ryzykować życia swoich ludzi.
  • Przed zabiciem trzech ludzi Wolności, ludzie Czachy nie są wyświetlani na mini-mapie.
  • Jeśli bohater zaatakuje bazę Wolności w pojedynkę, bez podjęcia zadania w Czachy, grupa dołączy do ataku.
  • Po udanym ataku stalkerzy z grupy staną się przyjaciółmi gracza.
  • Z powodu błędów sztucznej inteligencji, Czacha i jego grupa są rozproszeni po zakończeniu zadania, niektórzy ze stalkerów mogą wejść w anomalie.
  • Jeśli bohater przyjmie zadanie od Czachy i będzie się ociągał z zabiciem snajpera, ten może zabić nawet samego Czachę, wówczas nie będzie można odebrać nagrody, ale zadanie nie zostanie przerwane.