FANDOM

Grupa Czarnego to grupa występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 Historia Edytuj

Grupa ta jest jednym z odłamów Grupy Szakala, największej grupy wśród Najemników. Jest ona dowodzona przez Czarnego. Zostali wysłani przez swojego dowódcę do Jupitera w celu poszukiwania dokumentów administracyjnych dotyczących Laboratorium X-8, Czarny i jego ludzie, aby nie wzbudzać podejrzeń, zatrudnili się jako ochroniarze Bunkra Ekologów (nie do końca zatrudnili, gdyż Czarny zaszantażował Profesora Hermana). Po zatrudnieniu się do ochrony bunkra Czarny wysłał swoich zwiadowców - Kościeja i Truposza - w teren aby poszukali dokumentów.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Grupa rezyduje w Jupiterze ochraniając Bunkier Ekologów, z powodu swoich intencji odmawiają Topolowi i jego ludziom pomocy w celu ochraniania ich podczas pozyskiwania danych. Są dosyć agresywni w stosunku zarówno do swoich pracodawców, jak i nowo przybyłych Stalkerów. Gdy Major Diegtiariow zatrudnił się jako pomoc dla Ekologów, Czarny i jego ludzie początkowo ignorowali to myśląc, że im w ogóle nie zagraża. Wszystko się zmienia, gdy Diegtiariow zostaje wysłany do Fabryki Jupiter po dokumenty administracyjne, których poszukiwali Najemnicy. Tak się złożyło, że na terenie fabryki przebywało dwóch innych Najemników wysłanych przez Czarnego, Kościej i Truposz, którzy zauważyli Majora i ostrzegli Czarnego przed potencjalnym zagrożeniem. Czarny razem ze swoim oddziałem niemal natychmiast pobiegł do fabryki gdyż wiedział, że Major Diegtiariow zagraża ich operacji i musi zostać zlikwidowany jako niepotrzebny świadek. Po odzyskaniu dokumentów przez Majora Czarny i jego ludzie otworzyli ogień w jego stronę. Przed atakiem Czarny ostrzegł Diegtiariowa, że mógł nie przychodzić do fabryki. Ostatecznie Czarny i jego oddział zostają zabici, a jego PDA przekazane Hermanowi, który zdał sobie sprawę, że Najemnicy zostali tu przysłani celowo aby sabotować ich działania.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Najemnicy z grupy Czarnego noszą mroczniejsze i bardziej agresywne pseudonimy niż Grupa Tasaka. Prawdopodobnie jest to celowy ruch twórców gry, aby pokazać prawdziwą naturę i rolę w fabule każdej z tych grup.
  • Kiedy cała grupa ukrywa się w bunkrze podczas emisji, Sztos wchodzi do łazienki i siada na toalecie. Gdy bunkier będzie strzeżony przez nowych strażników, jeden z nich również usiądzie na toalecie.