FANDOM

Grupa Pietruchy pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

HistoriaEdytuj

W 2012 roku oddział Pietruchy początkowo przebywał w Wiosce Kotów by następnie przenieść się w okolice mostu w kodronie, skąd miał być wyprowadzony atak na stację pojazdów. Niedługo później gurpa ta wraz z Naznaczonym odbiła z rąk Bandytów Stację Pojazdów, która stała się miejscem docelowym dla oddziału Pietruchy. Można przypuszczać, że grupa rozpadła się po odejściu Pietruchy do centrum Zony, mógł on także zostać zastąpiony przez innego stalkera.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Jest to niewielki oddział składający się z trzech początkujących stalkerów, liderem jest Pietrucha.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

Kiedy Sidorowicz wysyła Naznaczonego by ten odzyskał pendrive z danymi od Żwawego, Wilk proponuje portagoniście pracę, polegającą na odbiciu Stacji Pojazdów od Bandytów, wraz z grupą Pietruchy. Po wydaniu broni, Wilk informuje Pietruchę i jego ludzi przez radio o przybyciu nowego stalkera. Kiedy bohater dociera do grupy, rozmawia z Pietruchą, po czym ma wybór, może w pojedynkę zabić bandytów lub wraz z grupą Pietruchy. Zależnie od wyboru bohatera Pietrucha i jego grupa może przeżyć lub zginąć, jeśli przeżyją reputacja bohatera poprawi się.

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Przed rozmową z Pietruchą, jego dwaj kompani nie pojawiają się na minimapie. 
  • Dwaj pozostali stalkerzy z oddziału Pietruchy mają losowo generowane imiona.
  • Jeśli Pietrucha przetrwa tę misję, poinformuje Wilka o pomyślnym zakończeniu zadania.