FANDOM

Grupa Sieryja pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

HistoriaEdytuj

Niewielki oddział pod dowództwem Sieryja zajął w 2012 roku Skład na Wysypisku, a następnie utrzymywał pozycję, broniąc lokacji przez Bandytami. Sytuacja była skomplikowana, gdyż gangsterzy nadchodzący z zachodu mieli dużą przewagę liczebną, a dodatkowo jeden człowiek Sieryja był ranny. Wtedy postanowił wysłać on sygnał SOS do pobliskich stalkerów, aby pomogli w walce. Wiadomość ta została odebrana przez Striełoka, który natychmiast wyruszył do Składu i dzięki jego pomocy, bandyci zostali odparci. Następnie Sieryj podziękował protagoniście i wypłacił nagrodę, a także udzielił informacji o grupie Kreta, których szukał Naznaczony. Po tych wydarzeniach grupa na stałe zajęła hangar, a z czasem prawdopodobnie przeniosła się do centrum Zony.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Oddział Sieryja to mała grupa Stalkerów, przebywająca na Wysypisku. Zajęli oni Skład, a następnie próbowali go utrzymać, co wzmacniało wpływy neutralnych stalkerów w regionie, jednocześnie ograniczając możliwości badytów. Bohater tuż po przybyciu na Wysypisko otrzymuje wiadomość, w której Sieryj prosi o pomoc w walce z gangsterami, którzy próbują przejąć hangar. Bohater musi się tam udać i wyeliminować zagrożenie, a następnie porozmawiać z dowódcą grupy stalkerów. Ewentualna śmierć Sieryja i jego ludzi nie będzie negatywna w skutkach dla głównego bohatera, bowiem wszystkie niezbędne informacje i tak uzyska on z PDA przywódcy grupy, wówczas jednak bandyci mogą spróbować zająć Skład, co może utrudniać życie stalkerom w przyszłości.

Powiązane zadaniaEdytuj

Zleceniodawca: Samotnicy Sieryj.

Wynagrodzenie: 2500RU, informacje o Krecie.

  • Po powrocie z Agropromu do tej grupy mogą dołączyć dwaj lub trzej nowoprzybyli z pistoletami i obrzynami.
  • Sporadycznie w Składzie może pojawić się także Jurik.
  • Jeden z ludzi Sieryja, Ranny stalker, może otrzymać apteczkę, co poprawi reputację Naznaczonego oraz wzmocni siłę drużyny stalkerów w Składzie.