FANDOM

HPSS-1m to pistolet w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Pistolet ten jest bronią stosunkowo popularną w Zonie, z uwagi na dobre połączenie wysokich obrażeń, dokładności oraz relatywnie niewielkiej ceny. Z reguły broni tej używają bardziej doświadczeni stalkerzy, jest ona skuteczna na krótkim dystansie i ma stabilny tor lotu, a dadatkowo magazynek na trzynaście pocisków. Po wprowadzeniu dodatkowych ulepszeń HPSS staje bardzo uniwersalnym pistoletem.

Zalety ZaletyEdytuj

  • Wysokie obrażenie
  • Pojemny magazynek
  • Tanie modyfikacje
  • NIewielka waga
  • Niska cena

Wady WadyEdytuj

  • Krótki zasięg
  • Niska niezawodność

Opisy w grzeEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

„Browning zasługuje na reputację jednej z najlepszych broni ręcznych XX wieku. Niezawodny, potężny i celny, mieści do 13 nabojów 9x19 mm.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Zmodyfikowany pistolet z pierwszej połowy XX w., równie potężny, niezawodny i celny, jak oryginał. Pistolety z tej serii słusznie cieszą się reputacją najlepszej broni palnej XX w., a w Zonie panuje na nie ogromny popyt.”

WystępowanieEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

Znani posiadaczeEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • W okresie do 2004 r. Istniał inny model i nieco inne tekstury.
  • Pierwotnie broń miała się także pojawić w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla, ale została wycięta.
  • HPSS jest absolutnie bezużyteczny wobec opancerzonych wrogów.
  • Pomimo zużytego naboju 9x19 jego charakterystyka jest podobna do PMM i Fora-12.
  • Jeden z najlepszych pistoletów na początku gry.
  • Jedna z dwóch broni w grze produkcji belgijskiej.
  • Jedna z dwóch broni w grze, opracowana przez Johna Browninga (druga to Kora-919).