„Kiedy zdobędziesz ważną informację, zawsze znajdujesz dla niej najodpowiedniejszego nabywcę. Oczywiście sprzedając informacje odpowiednim osobom, kierujesz się własną korzyścią.”
Handlarz informacjami to osiągnięcie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to jedno z osiągnięć możliwe do odblokowania w trzeciej części serii. Osiągnięcie to można odblokować wykonując zadania dla Sowy, dostarczając mu informacje, co spowoduje znaczącą obniżkę cen u tego sprzedawy. Jest to jednak osiągnięcie czasochłonne i trudne do odblokowania.

Zdobycie osiągnięciaEdytuj

Aby odblokować to osiągnięcie, należy wykonać zadanie sprzedaży informacji Sowie. Aby wykonać zadanie, należy sprzedać handlarzowi przynajmniej 10 spośród 18 dostępnych przedmiotów, zawierających informacje.

ZadaniaEdytuj

  1. PDA Morgana
  2. PDA Generała Taczenki
  3. PDA Bandytów
  4. Rozkaz nr. 562
  5. Wewnętrzne rozporządzenie nr. 423 3szt
  6. Harmonogram dostaw
  7. List dotyczący dostaw obiektu 62
  8. Teczka z rozkazem
  9. Plik z rozkazami
  10. Laptop Najemników
  11. Moduł Pamięci (odblokowany)
  12. PDA Haka
  13. PDA Bandytów (Dźwigi portowe)
  14. PDA Pręgi
  15. PDA Najemników
  16. PDA posłańca Sułtana
  17. PDA Sęka
  18. PDA Noego

NastępstwaEdytuj

PozytywneEdytuj

  • Sowa udziela bohaterowi stałej zniżki 10% na swoje towary[1].

ZakończenieEdytuj

Owl2
Sowa nawiązał kontakty z klientami poza Zoną. Handluje informacjami oraz, jeśli wierzyć plotkom, regularnie składa raporty SBU. Stał się bardzo wpływowym handlarzem, znanym większości stalkerów w Zonie. Bohater dzięki swojej pracy, ma stałe zniżki na towary Sowy.

PrzypisyEdytuj

  1. Zniżka ta kumuluje się z innymi za osiągnięcia Kingpin oraz