Hawajczyk jest barmanem i handlarzem na Stacji Janów, sympatyzuje z Wolnością.

Przeszłość2.png Przeszłość[edytuj | edytuj kod]

Przebywa na Stacji Janów gdzie sprzedaje różne rzeczy. Jest przyjacielem Lokiego, przywódcy Wolności.

Charakterystyka.png Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Hawajczyk spędza całą grę za barem na Stacji Janów. Nie tylko wypełnia rolę Brodacza jako handlarza artefaktami i żywnością, ale także sprzedaje broń i amunicję Stalkerom i innym frakcjom wewnątrz Stacji. Opowiada się po stronie Wolności, ale jeśli Powinność wygra "wojnę" na Stacji, niechętnie podporządkuje się i sprzeda Majorowi towary przystosowane do Powinności.

Asortyment[edytuj | edytuj kod]

Gdy gracz po raz pierwszy pojawia się w Janowie, jego asortyment ogranicza się do amuncji i jedzenia. Rozwija się on z wykonywanymi przez gracza zadaniami i zdobywanymi osiągnięciami. Jeśli bohater odpowie się po stronie Wolności, jego asortyment stanie się tańszy, a jeśli po stronie Powinności, będzie droższy. Jeśli Diegtiarow będzie neutralny, ceny pozostaną bez zmian.

Ciekawostki.png Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Został zapamiętany przez społeczność ze względu na swoją hałaśliwą postawę, której brakuje innym Stalkerom. Jednym z jego rozpoznawalnych cytatów jest "Aloha!"
  • Bohater może mu zaproponować sprzedaż Serca Oazy ale on odmówi, mówiąc że nie da się na to nabrać. Podobna sytuacja występuje z Przemienionym Kołem i Przerobionym Izolatorem.
  • Nie wiadomo jak Hawajczyk dostał się do pomieszczenia, w którym stoi, bo nie ma jak tam wejść.