FANDOM

Honorowy PMm to broń pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

HistoriaEdytuj

Major Diegtiariow otrzymał tę broń w nieznanym czasie, podczas swojej służby w SBU, za zasługi oraz dokonania. Pistolet posiada sentencję, wygrawerowaną specjalnie z okazji przekazania go majorowi. Od momentu otrzymania Diegtiariow używał tego pistoletu podczas swojej pracy, a następnie zabrał go ze sobą na misję do Zony.

OpisEdytuj

Jest to uniklany wariant pistoletu PMm, osobisty pistolet protagonisty, z wygrawerowanym tekstem pamiątkowym. Główny bohater posiada tę broń od samego początku swojej wizyty w Zonie. Na uwagę zasługuje niezawodność tej broni, jest ona bowiem dwukrotnie bardziej wytrzymała niż standardowy PMm, co czyni ją najtrwalszą ze wszystkich broni, zarówno z ulepszeniami jak i bez nich. Poza tym pistolet ten jest identyczny jak standardowy Makarow, włączając w to wygląd broni.

Zalety ZaletyEdytuj

  • Niezawodność
  • Łatwo dostępna amunicja
  • Niska waga
  • Dostępność

Wady WadyEdytuj

  • Niewielkie obrażenia
  • Mała pojemność magazynku
  • Krótki zasięg
  • Niewielka celność

Opis w grzeEdytuj

„Bardzo stary PMm, który Diegtiariow otrzymał w nagrodę „za pomyślne wykonanie wysoce niebezpiecznych rozkazów państwowych oraz za odwagę i męstwo okazane podczas pełnienia obowiązków służbowych.”

WystępowanieEdytuj

Znani posiadaczeEdytuj

  • Wygląda identycznie jak zwykły PMm.
  • Jest droższy od zwykłego PMma o 100RU.
  • Istnieje tylko jeden egzemplarz tej broni.
  • Przy pomocy ulepszeń można zmniejszyć ciężar pistoletu do 0,15 kg (150 gramów).
    To dziwne, że Major Diegtiariow, major SBU, otrzymał rosyjską broń w ramach nagrody przed akcją gry, a nie ukraiński pistolet Fora-12.
  • Grawerunek na broni jest niewidoczny w grze.