FANDOM

Inna zawartość wycięta z gry to umiejętności lub możliwości głównych bohaterów, które ostatecznie nie pojawiły się w którejś części serii lub w żadnej.

Robot WojskowyEdytuj

Robot wojskowy

Robot Wojskowy

Miał to być najprawdopodobniej robot wojskowy do działań militarnych, wykorzystywany przez wojsko. Nie są znane parametry lub atrybuty tej maszyny, pojawiła się ona wyłącznie w bulidze 1098, a zatem została wycięta na wczesnym etapie produkcji gdy. 

Kierowanie pojazdamiEdytuj

W grze była dostepna możliwość korzystania z samochodów. Można było przemieszczać się pomiędzy lokacjami
Jazda

Jazda samochodem

w znacznie szybszy sposób, z samochodami i innymi pojazdami wiązały się także niektóre zadania poboczne i główne.

ZadaniaEdytuj

W Dizczy bohater mógł wybrać czy pomóc Krugłowowi czy Wilczarzowi. Ostatecznie pozostawiono graczowi wybór pomocy naukowcowi l likwidacji Najemników. Wycięte rozwiązanie oferowało współpracę z Wilczarzem w zdobyciu informacji Ekologów, za co prawdopodobnie bohater otrzymał by nagrodę lub został wystawiony do wiatru przez Najemnika.

OrganizacjeEdytuj

W grze miały pojawić się także organizacje naukowe reprezentujące inne kraje, np. Japonię, USA czy Uzbekistan. 

TechnologiaEdytuj

W grze pojawić miały się również zadania oraz wyniki badań nad magnetyzmem, magnetycznymi polami siłowymi, siłami elektromagnetycznymi, a także stworzeniem baterii magnetycznej.