FANDOM

Jeżowiec to artefakt w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

OpisEdytuj

Artefakt ten powstaje w Spalonym puchu i jest rzadko spotykany, co wpływa na wysoką cenę. Redukuje on promieniowanie jednocześnie zwiększając krwawienie, co jest charakterystyczne dla artefaktów, powstających w tej anomalii. Sposób działania artefaktu jest złożony, zwiększa on ciśnienie krwi, pozbywając się czerwonym krwinek, pozwala to na usunięcie radionuklidów z organizmu, następuje jednak utrata krwi, co może być problematyczne, szczególnie podczas walki. Artefakt ten bardzo trudno odtworzyć w warunkach laboratoryjnych, co potwierdza Sacharow w swojej pracy naukowej. 

Opis w grzeEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

„Anomalia “Spalony Puch” bardzo rzadko tworzy ten artefakt. Dzięki niemu rośnie ciśnienie krwi, a organizm pozbywa się dużej ilości czerwonych krwinek. Razem z nimi opuszcza ciało zgromadzone w nim promieniowanie. W swym głównym dziele, “Jonizacja i polaryzacja składników rzadkich artefaktów”, Sacharow stwierdza, że skład tego artefaktu ma pewną graniczną stateczność i że w ciągu najbliższych dziesięciu lat nie będzie możliwe stworzenie go w warunkach laboratoryjnych.”

WystępowanieEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

  • Zadania poboczne, za które nagrodą jest ten artefakt, są odnawialne, dzięki czemu można go zdobyć wielokrotnie.
  • Namiary na schowki, w których znajduje się Jeżowiec można uzyskać niekiedy z PDA NPC, głównie weteranów i ekspertów różnych frakcji.
  • Istnieje możliwość otrzymania SEVY za dostarczenie artefaktu do Sacharowa.