FANDOM

„Pokazałeś bandytom i ich przywódcy Sułtanowi, kto jest szefem, co przysporzyło ci popularności wśród stalkerów. Na Skadowsku zawsze czeka cię serdeczne przyjęcie. Inni stalkerzy mają o tobie coraz lepszą opinię. Poprosili oni handlarza Sowę, aby udzielił ci zniżki. Brodacz z kolei oferuje ci teraz najwyższe stawki za artefakty.”
Jeden z nas to osiągnięcie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to jedno z osiągnięć możliwe do odblokowania w trzeciej części serii. Osiągnięcie to można odblokować poprzez wykonanie zadań dla Samotników polegających na ograniczaniu wpływu Bandytów oraz pomóc Powinności.  Po odblokowaniu tego osiągnięcia reputacja bohatera wzrośnie, a frakcja Samotników będzie do niego nastawiona przyjaźnie.

Zdobycie osiągnięciaEdytuj

Bohater musi wykonać co najmniej dwa główne zadania dla Samotników i nie wykonywać zadania głównego dla Bandytów.

ZadaniaEdytuj

  • Wykonanie zadań dla Brodacza, decydujących o przewadze Samotników nad Bandytami.
  • Sprzedaj PDA Morgana Szuldze.

NastępstwaEdytuj

PozytywneEdytuj

  • Polepszenie reputacji u Samotników.
  • Polepszenie reputacji u Powinności.
  • Lepsze ceny za artefakty u Brodacza.
  • Samotnicy mogą pomóc bohaterowi w trakcie walki.

NegatywneEdytuj

  • Pogorszenie reputacji u Bandytów.
  • Bandyci mogą stać się wrogo nastawieni.

Zakończenia Edytuj

Skadowsk pozytywne zakończenie
„Sułtan z gangiem opuścili Skadowsk. Poczucie względnego bezpieczeństwa wśród stalkerów doprowadziło do znacznego wzrostu liczby artefaktów sprzedawanych Brodaczowi. To z kolei przełożyło się na rozkwit interesu, dzięki czemu cichy bar Skadowsk dorównał popularnością lokalowi „100 Radów", chociaż mieści się prawie w centrum Zony.”
— Zakończenie stalkerów

  • Aby odblokować to osiągnięcie nie można wykonać zadania Ciemne Interesy.
  • Odblokowanie tego osiągnięcia uniemożliwia odblokowanie innego - Kingpin.
  • Istotne dla tego osiągnięcia zadania u Brodacza to te dotyczące walki i rywalizacji z Bandytami, zbieranie artefaktów może jednak pomóc w innych osiągnięciach.
  • Jeśli Szulga otrzyma PDA Morgana, nie będzie możliwe zdobycie dodatkowej reputacji u Wolności, ponieważ wymaga to oddanie tego palmtopa do Lokiego.
  • W przypadku wcześniejszego zabijania Bandytów, odblokowanie tego osiągnięcia może spowodować, że staną się oni wrodzy.