FANDOM

„Połóżcie broń na ziemi, migiem! ”
— Kapitan Tarasow
Kapitan Tarasow jest liderem zespołu uderzeniowego pod dowództwem Pułkownika Kowalskiego w S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Tarasow wydaje się być znudzonym weteranem Strefy, w porównaniu do większości innych, którzy brali udział w Operacji "Tor Wodny". Może być weteranem innych nieudanych prób zdobycia Strefy, ale do tej pory zawsze udawało mu się przeżyć. Uznaje autorytet, ale wspomina, że ​​jego rozkazy nie mogą być kwestionowane, ponieważ od tego zależy życie jego ludzi.

Oddział Tarasowa składa się z Porucznika PodorożnegoChorążego Walentira i Starszego Sierżanta Morozowa. Wiadomo, że był na pokładzie Ogończa 3 i prawdopodobnie jego trzej ludzie również.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Tarasow pojawia się w Prypeci ze swoim oddziałem, gdzie znajdują Majora Diegtiariowa i jego drużynę. Prawie ich rozstrzelał dopóki Diegtiariow nie ujawnia swojej tożsamości Wojskowego. W przeciwieństwie do Zulusa wydaje się, że nie przeszkadza mu obecność Włóczęgi w drużynie i nie waha się zagrozić Zulus'owi, gdy protestuje przeciwko działaniom Diegtiariowa.

Tarasow prowadzi mały zespół uderzeniowy składający się z czterech osób, aby rozbić oddział Monolitu posiadający nieznaną broń. Z pomocą Majora zasadzają się na oddział, ale gdy Diegtiariow przeszukuje zwłoki, pojawia się Kaznodzieja który natychmiast zabija snajpera zespołu uderzeniowego. Kontratak Monolitu przypina jednostkę w budynku i to od Majora Diegtiariowa zależy, czy Kapitan Tarasow i jego ludzie przeżyją atak fanatyków. Jeśli Kapitan Tarasow i jego ludzie przeżyją, to wezmą udział w ewakuacji - ich obecność znacznie ułatwi misję, dlatego zaleca się uratowanie jak największej liczby osób.

Powiązane zadania Edytuj

  • Ewakuacja (Zależy od poprzednich wydarzeń w grze)

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Tarasow i Walentir prawdopodobnie są nawiązaniem do Radzieckich filmów akcji "W strefie szczególnej ostrożności" i "Hit Black" z 1977 i 1981 roku, ponieważ w filmach występują żołnierze o takich samych nazwiskach.
  • W chwili, gdy Major Diegtiariow przybywa do Kapitana po raz pierwszy, Tarasow wykona militarne powitanie. Jest to jedna z dwóch takich animacji w serii. Drugą taką animację posiadają żołnierze Czachy, gdzie przez szturmem na Bazę Wolności wykonują militarne powitanie.
  • To dość dziwne, że oddział Tarasowa składa się z Kapitana, Porucznika, Chorążego i Starszego Sierżanta. Jednak przy wielu ofiarach, być może byli oni jedynymi, którzy wciąż są w stanie walczyć, stąd niezwykły skład drużyny.
  • Trudno jest utrzymać Tarasowa przy życiu, ponieważ gdy nie zostanie zabity przez wrogów, istnieje duża szansa, że ​​wysadzi się granatami. Koncentracja na snajperach Monolitu jest bardzo ważna, aby temu zapobiec.
  • Podczas ewakuacji może pozostać w pralni, ten sam błąd może wystąpić u Sokołowa.
  • Wszyscy jego ludzie posiadają pistolet PB1s.
  • Początkowo twórcy mieli nadać unikalny wygląd tej postaci: okrągła twarz, potężny podbródek i krótka fryzura.

Literatura Literatura Edytuj

  • W książce "Wróg Monolitu" Dr. House mówi, że zna Tarasowa.