FANDOM

Karabin myśliwski to broń pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Karabin ten jest strzelbą dwulufową z pionowym układem ładowania. Używają go głównie poczatkujący stalkerzy oraz niektórzy myśliwi. Broń ta charakteryzuje się bardzo wysokimi obrażeniami na krótkim dystansie, co okupione jest jej krótkim zasięgiem oraz wolnym ładowaniem. Strzał z bliskiej odległości może zadać poważne obrażenia nawet najgroźniejszym mutantom.

Zalety ZaletyEdytuj

  • Duże obrazenia
  • Najszybsze ładowanie spośród wszystkich strzelb
  • Niska cena
  • Łatwo dostepna amunicja
  • Można ulepszać

Wady WadyEdytuj

  • Krótki zasięg
  • Mały magazynek

Opisy w grzeEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

„Myśliwska strzelba z dwiema obciętymi lufami obok siebie. Jest dużo lżejsza i mniejsza niż strzelby z całą lufą, ale ma dużo mniejszy zasięg skuteczny. Jedna z najpopularniejszych broni wśród niedoświadczonych stalkerów. Korzysta z amunicji 12x70.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Ta niezwykle popularna strzelba myśliwska typu „bok" zapewnia lepszą obronę przed mutantami niż pistolet - jest bardziej precyzyjna i ma większą moc obalającą. Używana głównie przez nowicjuszy na obrzeżach Zony.”

Występowanie2 WystępowanieEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Sowa oferuje tę broń na sprzedaż.
  • Czasami ma ją w ofercie Hawajczyk.
  • Wielu stalkerów z frakcji jak Samotnicy oraz Bandyci posiada tę broń.

Znani posiadaczeEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • To najpopularniejsza broń myśliwska wśród stalkerów.
  • Broń ta miała się pojawić w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla, ale ostatecznie została wycięta.
  • Za pomocą modyfikacji broń można łatwo przywrócić do ĆCz.
  • Przy odpowiednio celnym strzale i niewielkim dystansie, można zabić dwoma strzałami nawet Pijawkę.
  • To jedna z najlepszych broni do polowania na pospolite mutanty.
  • To jedyna strzelba w całej serii, która nie ma żadnych unikalnych wariantów.
  • W ZP, po zainstalowaniu przedłużonej lufy, karabin myśliwski stanie się najdokładniejszą bronią wśród strzelb.
  • W S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo karabin myśliwski nie zużywa się. Być może konstrukcja jest zbyt prosta i solidna, może to być także niedopracowanie.
  • W rzeczywistości jest to strzelba TOZ-34.