FANDOM

„To nie burdel, kolego, nie mamy cennika...”
— Karzeł
Karzeł jest członkiem bandy Szyszaka występującym w S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Karzeł służy jako strażnik w Magazynie Kontenerów, w którym mieszkają Bandyci Szyszaka. Jest blisko budynku, w którym znajduje się Szyszak.

Prawdopodobnie Szyszak nie zamierzał się z nikim dzielić okupem, biorąc pod uwagę to, że zarobili już dość na napadach. Przynajmniej lider grupy postanowił zatrzymać artefakt. Karłowi nie spodobał się ten układ, więc postanowił sam zdobyć działkę z zakładnika.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Karzeł odgrywa niewielką rolę w przetrzymywaniu Mitaja. Jeśli Major Diegtiariow zdecyduje się na pokojowe rozwiązanie, Karzeł zażąda od Majora pieniędzy w zamian za wypuszczenie z Magazynu. Kwota, którą daje, jest losowa i waha się w granicach 1000 - 5000 RU. Jeśli Major Diegtiariow odmówi, Karzeł i reszta Bandytów otworzy ogień. Jednak po wniesieniu opłaty może zostać zabity, nie ostrzegając pozostałych Bandytów, częściowo odzyskując utracone pieniądze lub z czystej zemsty.

Jeśli Major Diegtiariow zaatakuje obiekt, Karzeł przystąpi do obrony. Jego Chaser 13 sprawia, że ​​jest niebezpieczny, jeśli nie zabije się go szybko, ze względu na układ kontenerów, dzięki którym może się ukrywać.

Powiązane zadania Edytuj

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Major Diegtiariow ma mało pieniędzy, Karzeł jest w stanie zabrać nawet 1 RU.
  • Jego zwłoki nigdy nie znikną, co pozwala na używanie ich jako schowka.