FANDOM

Karzeł (zwany także Karlikiem) to mutant wycięty z S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Mutant ten prawdopodobnie miał być jednym z wariantów Burera, który ostatecznie także został wycięty z pierwszej części gry. Potrafił tworzyć pułapki na stalkerów, miał bardzo silne ręce, którymi rozrywał ofiarę. Posiadał zdolność telekinezy. Często podawana jest informacja, że był on wczesną wersją mutanta Burera, chociaż w różnorakich modyfikacjach występuje obok niego.

UmiejętnościEdytuj

Karzeł prawdopodobnie dysponowałby umiejętnościami zbliżonymi do Burera, a więc miałby zdolności telepatyczne: tarcze kinetyczne, obezwładnianie przeciwników oraz redukcja kondycji.

Zachowania i styl życiaEdytuj

Karły zamieszkują lochy oraz podziemia, nie tolerują światła, w tym aspekcie są podobne do Burerów. Tam urządzają pułapki na stalkerów (zasłaniają przejścia, powodują zawalenie się tuneli). Oni sami widzą w ciemności bezproblemowo. To niepozorni, ale stosunkowo groźni przeciwnicy.

Relacje Interakcje z innymi mutantamiEdytuj

Z jakiegoś powodu Karły nienawidzą Ślepych Psów, są ich zaprzysięgłymi wrogami. Ponadto, Karliki uznają przywództwo Burerów, jako silniejszych jednostek, uległość w tym przypadku jest bezwarunkowa. Stworzenia mniejsze od siebie postrzegają jako możliwy posiłek.

  • Ostatecznie Karzeł nie pojawił się w żadnej części serii, Burer natomiast pojawił się w Zewie Prypeci.

Galeria GaleriaEdytuj