S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Kombinezon "Wolność" M2 (ros. Комбез «Свободы» М2, uk. Комбінезон «Свобода» М2)- unikalny wariant kombinezonu "Powiew Wolności".

Opisy w grze[]

„W powłoce kombinezonu jest metalowa siatka - ma ona chronić przed polami elektrycznymi i magnetycznymi. W skład zestawu wchodzi również noktowizor.”

Charakterystyka.png Opis[]

W kombinezon umieszczono metalową siatkę, co pozwoliło znacznie zwiększyć ochronę przed elektrycznością, a mianowicie przed anomalią "elektro". Ochrona wzrosła o 40%, co daje w sumie 90%, co jest doskonałym wynikiem. Ponadto, kombinezon posiada noktowizor pierwszej generacji, co również jest przydatne.

Dodatkowe właściwości:

  • Dostępny noktowizor pierwszej generacji.
  • Utrata wytrzymałości -23% (podczas biegania zużywane jest tylko 77% standardowej wartości wytrzymałości).

Występowanie2.png Lokalizacja[]

Błędy[]

  • Pomimo wszytej metalowej siatki waga unikatu pozostała taka sama jak u oryginału.

Ciekawostki.png  Ciekawostki[]

  • To jedyny unikalny wariant kombinezonu, który posiada oznaczenie techniczne "M2" w nazwie, chociaż nazwa techniczna kombinezonu to "outfit_svoboda_m1".
  • Nazwa i opis kombinezonu znajdują się w plikach "ui_mp_teamdesc.xml"[1] i "ui_st_pda.xml"[2] odpowiednio, chociaż powinny znajdować się w "string_table_outfit.xml"[3], podobnie jak inne kombinezony[4] - dotyczy to zarówno buildów z 2007 roku, jak i finalnej wersji gry.
  • W konfiguracjach kombinezon ma nieużywaną linię; strike_protection = 0.1 - oznacza to, że parametr "siła uderzenia" mógł być zmniejszony do wartości 10%. Z tego wynika, że ​​może to być jedyny unikalny wariant, który w jednym z parametrów jest gorszy od standardowego kombinezonu.

Przypisy[]

  1. Nazwy i opisy drużyn w grze wieloosobowej.
  2. Różne teksty w PDA.
  3. Nazwy i opisy różnych kombinezonów.
  4. Z wyjątkiem egzoszkieletu PNB-4UZ
Advertisement