FANDOM

Kombinezon Naukowy Monolitu wystepuje we wszystkich częściach serii S.T.A.L.K.E.R. Nie jest dostępny dla protagonistów.

OpisEdytuj

Te wariant kombinezonu SEVA został przygotowany specjalnie dla frakcji Monolit, używany jest najczęściej przez weteranów i ekspertów Monolitu, w drugiej części serii mają go również mniej doświadczeni żołnierze.

Kombinezon zapewnia dobrą ochronę przed anomaliami, czynnikami chemicznymi oraz termicznymi, a także radiacją. Ochrona w walce plasuje się prawopodobnie na średnim kombinezonie. 

Ten kombinezon Monolitu posiada zamknięty obieg powietrza, pradopowodbnie posiada pojemniki na artefakty oraz moduł noktowizyjny, widoczny jest również Hełm Ekranowy. Bohaterowie poszczególnych części serii S.T.A.L.K.E.R. nie mają możliwości zdobycia tego wariantu kombinezonu.

WystępowanieEdytuj

We wszystkich częściach serii można napotkać członków Monolitu, posiadających ten kombinenzon. Nie można go w żaden sposób zdobyć podczas rozgrywki. Najczęściej posiadają go weterani i eksperci Monolit, uzbrojeni w AC-96/2 lub Karabin Gaussa

  • Hełm kombinezonu jest bardzo podobny do tego z Kombinezonu SEVA.
  • Najwyraźniej Monolit postanowił połączyć hełm, jaki jest dostępny w przypadku SEVY, ze swoim standardowym Kombinezonem. Żadna inna frakcja nie podjęła podobnej decyzji.
  • Nie jest dostępny dla graczy.
  • Używają go głównie weterani i eksperci Monolitu, w drugiej części serii czasami mają go mniej doświadczeni stalkerzy tej frakcji.