FANDOM

Kombinezon Radiacyjny jest to kombinezon pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci. Nie jest dostępny dla głównych bohaterów.

OpisEdytuj

Kombinezon ten wyglądem przypomina egzoszkielet, od razu jednak rzuca się w oczy brak serwomechanizmów na rękach oraz nogach, a także brak baterii zasilającej na plecach. Kombinezon ten jest lżejszy niż Egzoszkielet. nie ogranicza także mobilności użytkownika, wszystkie inne parametry kombinezonu są identyczne jak dla egzoszkieletu, z wyjątkiem nieco mniejszej ochrony przed zadrapaniami (wyłączając unikalne jego wersje). 

WystępowanieEdytuj

Ten kombinezon jest najczęściej używany przez członków frakcji Monolit, a także niektórych wolnych stalkerów o randze weteran. Bohaterowie serii nie mają możliwości zdobycia tego kombinezonu, mają za to do dyspozycji rozbudowane jego wersje, czyli egzoszkielety. Najwięcej przedstawicieli frakcji Monolit, używających tego kombinezonu, można znaleźć w Limańsku, a także w Magazynach Wojskowych, w pobliżu rozbitego śmigłowca.

  • Bohaterowie drugiej i trzeciej części serii nie mają możliwości zdobycia tego kombinezonu.
  • Kombinezon ten nie posiada oficjalnej nazwy.
  • Jest on najpopularniejszy wśród członków frakcji Monolit
  • W cyklu książek D. Sillova nazywa się Sarcos lub Mutant.