FANDOM

„Nikt nie jest pewien, najemniku, ale zniknęli. Pojedynczy stalkerzy, a nawet całe grupy. Czasami łapiemy przez radio urywki transmisji z prośbami o pomoc.”
— Kruk
Kruk jest członkiem Wolności, który pojawia się w S.T.A.L.K.E.R Czyste Niebo.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Kruk jest dowódcą oddziału Wolności, który pilnuje wejścia do Czerwonego Lasu w obszarze Magazynów WojskowychSzrama rozmawia z Krukiem po przejściu przez Czerwony Las po spotkaniu z Leśnikiem (pod warunkiem, że Wolność nie jest wroga w stosunku do Szramy), mówi również Szramie o oddziale Najemników, który od wielu dni szukał swoich zaginionych członków drużyny.

Kruk sprzedaje współrzędne schowków ukrytych w Magazynach Wojskowych.

  • Czasami Kruk razem ze swoim oddziałem przechodzi do Czerwonego Lasu. Rozpocznie się wtedy strzelanina ze stacjonującymi tam członkami Powinności. W takim wypadku Kruk może zginąć, jeśli Szrama mu nie pomoże.
  • Jeżeli oddział Kruka zdobędzie przyczółek w pobliżu domu Leśnika, wtedy Kruk będzie sprzedawał współrzędne schowków w Czerwonym Lesie.

Literatura LiteraturaEdytuj

  • W książce A. Szakilowa "Pogromcy" występuje stalker o ksywie Kruk, który jest poszukiwany przez wszystkie frakcje. W końcu ginie w potyczce z Ekologami i Wojskowymi Stalkerami.
  • W książce Svetlany Kuznetsovej "Właściciele Moskwy" pojawia się stalker Kruk. Prawdopodobnie jest to inna postać.
  • W książce "Dezerter" Aleksieja Stiepanowa pełni taką samą rolę co powyżej.