FANDOM

Kryjówka Bandytów w Agropromie to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

W czasie wojny frakcji był to punkt kontrolny kontrolowany przez Bandytów. Niemal nieustannie nękali oni Samotników z fabryki w Agropromie, atakując ją od zachodniego wejścia. Orest, przywódca Stalkerów w Agropromie, zlecił Szramie zniszczenie Bandytów i ich przyczółku, a bohater wykonał jego polecenie. Później obóz ten nie pełnił już żadnej ważnej roli w fabule.

OpisEdytuj

Jest to mały obóz, położony na skraju urwiska w Agropromie. Przebywają w nim Bandyci, którzy stale atakują pozycję Samotników w fabryce. Miejsce to znajduje się poza zasięgiem Samotników, nie przybywają tam także mutanty, jest więc stosunkowo bezpieczne. Jeśli protagonista podejmie się zadania zniszczenia tego miejsca i Bandytów, będzie musiał sobie poradzić z ok. 10 przeciwnikami.

  • Bandyci w tym miejscu będą się odradzać nawet po wykonaniu zadania od Oresta.
  • Kiedy bohater dojdzie do obozowiska automatycznie aktywuje się zadania udzielenia pomocy stalkerom na bagnie.