FANDOM

„Chodź, siadaj! Będzie ubaw...”
— Kuchmistrz
Kuchmistrz jest członkiem Wolności pojawiającym się w S.T.A.L.K.E.R Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Mimo iż jest alkoholikiem, jest bardzo sympatycznym i zabawnym facetem. Jest on kucharzem w szeregach Wolności. Znajduje się w budynku w północno-zachodniej części Bazy Wolności w obszarze Magazynów Wojskowych. Jest uzbrojony w strzelbę Chaser 13 i nosi kombinezon Strażnik Wolności. Kuchmistrz jest doskonałym przyjacielem i towarzyszem dla większości przedstawicieli Wolności. Mimo to Strażnik bazy Wolności stwierdził, że gdyby nie umiał gotować, dawno by go wyrzucili.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Jest związany z misją zlecaną przez Generała Woronina która polega na ukradnięciu Bulldoga 6 od WolnościNaznaczony może upić Kuchmistrza aby wydobyć od niego informacje na temat Bulldoga 6. Jeśli Kuchmistrz jest wystarczająco pijany, powie, że Bulldog 6 znajduje się w Wiosce Pijawek.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Naznaczony będzie z nim długo rozmawiał to Kuchmistrz wyzna, że ma na imię Sławik.
  • Pod koniec dialogu na temat Bulldoga 6 Kuchmistrz powie: "Zamknij za mną drzwi, wychodzę...", co jest nawiązaniem do piosenki Viktora Tsoi o tym samym tytule.
  • Kuchmistrz może zostać zabity przez Czachę lub jego ludzi, jeśli Naznaczony zdecyduje się zaatakować Bazę Wolności. Niewykluczone że zginie jako jeden z pierwszych, ponieważ praktycznie nigdy nie opuszcza swojego stanowiska i ryzykuje, że zostanie zastrzelony przez okno.
  • Pomimo faktu, iż jest w stanie upojenia alkoholowego, to podczas ataku na bazę pomaga Wolności jej bronić.
  • Podobnie jak Kardan i Senka, jest postacią w ciągłym stanie upojenia alkoholowego.
  • W kuchni Kuchmistrza można znaleźć wiele zapasów żywności. Również w lodówce znajduje się AC 96/2. Prawdopodobnie karabin ten należał do członka Powinności zabitego przez Snajpera Wolności w pobliżu ogrodzenia bazy.
  • Aby go upić i uzyskać potrzebne informacje, potrzeba co najmniej trzech butelek wódki.

Galeria Galeria Edytuj