Nadleśnictwo to miejsce w Zatonie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Kiedyś istniało w tym miejscu nadleśnictwo, po 1986 roku jednak cały teren opustoszał, a po dawnej instytucji zostały jedynie opuszczone warsztaty i budynek administracyjny. Wolni Staklerzy próbowali kilkukrotnie usunąć bandytów z tej lokacji, ale nic z tego nie wyszło, później unikali oni wizyt w tym miejscu. Dla Bandytów lokacja miała duże znaczenie, gdyż stanowiła doskonałą kryjówkę, w której można było przeczekać emisję, robić interesy oraz skutecznie się bronić. W roku 2012 Samotnicy, wraz z Majorem Diegtiariowem, zaplanowali i wykonali szturm na budynek leśnictwa, który zakończył się sukcesem i zabiciem wszystkich bandytów.

OpisEdytuj

Jest to kompleks budynków, zlokalizowany w północno-zachodniej części Zatonu. Rezydują w nim Bandyci, którzy atakują każdego intruza, który znajdzie się na ich terenie. Okazjonalnie można tam spotkać Ślepe Psy lub Dziki, może również dochodzić do starć Bandytów z innymi frakcjami. Główny budynek zapewnia ochronę przed emisjami, można tam znaleźć kilka wartościowych przedmiotów, głównie broń, Na strychu jednego z budynków znajduje się SPSA-14 i naboje do niego. Stalker da ci wskazówkę, jeśli zdasz zadanie " Deal " po swojej stronie.amunicja, środki medyczne oraz żywność.

Ciekawostki CiekawostkiEdytuj

  • Na strychu jednego z budynków znajduje się SPSA-14 i amunicja do niego. Jeden ze stalkerów może przekazać bohaterowi informacje o lokalizacji tego schowka, jeśli ten pomoże Samotnikom, wykonując zadanie Interes.
  • W budynku, w którym odbywa się transakcja, znajduje się schowek Monolitu, z czterema apteczkami wojskowymi, a także skrzynka z AKM-74/2 i amunicją.
  • Na tyłach ciężarówki, która znajduje się obok jednego z budynków, znajdziesz kilka konserw.
  • Na dachu budynku z cegły znajdują się dwie przejścia - do Prypeci i Jupitera, jednak  nie można się tam dostać.

GaleriaEdytuj