FANDOM

Leże Nibyolbrzyma to miejsce w Laboratorium X-18, w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

HistoriaEdytuj

Przed buntem obiektów testowych po 2006 roku, było to miejsce o bliżej nieokreślonym przeznaczeniu. Prawdopodobnie był tutaj magazyn. Świadczyć mogą o tym liczne kontenery. To tutaj bronili się ostatni Naukowcy z Grupy.

OpisEdytuj

Jest to duże zagracone pomieszczenie, na najniższym piętrze Laboratorium, do którego prowadzą podwójne drzwi. W środku znajduje się groźny mutant - Nibyolbrzym. Jest tutaj też małe pomieszczenie z lodówką i skrzynką.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W 2012 zjawił się tutaj Naznaczony, w celu zdobycia kodu, do otwarcia drzwi, do sterowni Laboratorium, od leżącego tu, martwego już niestety Naukowca. Pokonał Nibyolbrzyma, zdobył kod, zebrał cenne łupy i ruszył dalej szukać dokumentów.

Powiązane zadaniaEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

  • Ciężko wyobrazić sobie jak Nibyolbrzym maiłby wejść do tego pomieszczenia przez małe drzwi, a tym bardziej wytrzymać tam bez jedzenia, przez co najmniej kilka lat.
  • Na ścianie, w pomieszczeniu z lodówką, wisi zdjęcie deweloperów z GSC Game World.