S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
„Dobrze cię widzieć! W Wolności słyszałem o tobie dobre rzeczy.”
— Loki

Loki (ros. Локи, uk. Локі) jest dowódcą oddziału Wolności stacjonującego w Jupiterze w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2.png Przeszłość[]

Loki wraz ze swoim oddziałem był w stanie przebić się przez Mózgozwęglacz do centrum Zony. Przyjaźnił się z przyszłymi przywódcami Wolności jeszcze przed wypadkiem w 1986 roku, kiedy byli zwykłymi "hipisami". Kiedy jednak udał się do Zony w poszukiwaniu artefaktów, natrafił na ową frakcję, gdzie spotkał w niej wielu znajomych, a potem sam do niej dołączył.

Jako dowódca Wolności, jest odpowiedzialny za garnizon frakcjiJupiterze i sklep swojego przyjaciela Hawajczyka, handlarza Stacji.

Jego zawieszenie broni z Powinnością sięga czasów, gdy Wolność przybyła do Stacji Janów. W tym samym czasie gdy przybył oddział Powinności dowodzony przez Podpułkownika Szulgę nastąpiła wymiana ognia przerwana przez nadchodzącą emisje. Loki wiedział że taka śmierć jest okrutna i nie pozwalając, aby członkowie Powinności zginęli w taki sposób pozwolił im się ukryć w Janowie i tym samym uratował im życie. Następnie wynegocjował rozejm z Podpułkownikiem Szulgą i razem uczynili Stacje Janów bezpieczną strefą dla obu frakcji, ze Stalkerami jako mieszkańcami.

Niezależnie od panującego rozejmu obie grupy starają się przekonać Stalkerów do swoich racji.

Charakterystyka.png Charakterystyka[]

Tak jak pozostali przywódcy Wolności, Loki opowiada się za otwarciem Zony na świat zewnętrzny, choć jego idea jest nieco inna - podczas gdy Czechow traktował to jako kwestie polityczną, a Łukasz środowiskową, Loki ma na uwadze postęp naukowy. Wskazuje na istnienie grawitacyjnych zniekształceń, spontanicznego spalania i innych cudownych wydarzeń w Zonie jako dowód, że ludzkość mogłaby doświadczyć ogromnego skoku technologicznego, gdyby nauczyła się zapanować nad Zoną. Losy Lokiego i jego oddziału zależą od decyzji Majora Diegtiariowa.

Zakończenia:

Powiązane zadania[]

  • W poszukiwaniu Sroki.png W poszukiwaniu Sroki
  • Zemsta.png Zemsta
  • Fałszywe zasługi.png Fałszywe zasługi
  • Magazyn Powinności (zadanie).png Magazyn Powinności
  • Ocaleli z Monolitu.png Ocaleli z Monolitu
  • Historia Powinności.png Historia Powinności
  • Ochrona naukowców.png Ochrona naukowców
  • Droga do Prypeci (Pośrednio)

Zaangażowanie Lokiego we wszystkie powyższe zadania zależy od wyboru gracza.

Zakończenia[]

Zakończenie Wolności.png

„Wolność zdołała zaskarbić sobie zaufanie stalkerów ze stacji Janów. Powinność przypuściła szturm w próbie odzyskania straconych terenów, a niedługo potem podpułkownik Szulga zginął w wymianie ognia. Oddział Powinności nigdy nie pogodził się ze stratą dowódcy i wkrótce się rozpadł.”
— Zakończenie Wolności

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

Literatura.png Literatura[]

Galeria.png Galeria[]

Advertisement