S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

MAC10 to broń wycięta ze S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Opis[]

Pod względem kodowym MAC10 jest identyczny z AKM-74/2, jednak z kilkoma różnicami. Co najważniejsze, MAC10 zadaje ekstremalnie 5000 obrażeń na strzał, co oznacza, że można zabić każdego przeciwnika jednym strzałem, wynika to jednak z niedopracowania pliku konfiguracyjnego broni. MAC10 ma również duży odrzut. MAC10 jest niezwykle trwały, zdolny do strzelania nawet w przypadku dużego uszkodzenia bez zacinania się. Broń wymaga 33333 strzałów, aby w pełni się zużyć. DO MAC10 można również zamontować PSO-1 i tłumik. MAC10 posiada własny plik konfiguracyjny, jednak jest on niekompletny, a gra prawdopodobnie zawiesi się przy próbie spawnowania MAC10 w grze. Broń ta nie ma opisu w grze, co oznacza, że pojawi się jako "MAC10", tak jak nazwa broni, nie ma istniejącego modelu ani animacji dla broni, ponieważ opiera on model, dźwięki i animacje na AKM -74/2. 

Występowanie[]

  • Broń nie jest nigdzie w grze i może być spawnowana jedynie za pomocą modyfikacji.

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Broń została wycięta na tak wczesnym etapie tworzenia gry, że nie ma możliwości przywrócenia jej bez użycia modyfikacji.
  • Możliwość dołączenia PSO-1 również wynika z niedopracowania, MAC używa bowiem części konfiguracji z AKM-74/2, do którego można zamontować ten celownik.
Advertisement