FANDOM

Magazyn Powinności to miejsce w Jupiterze, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Morgan, kwatermistrz frakcji Powinność, odpowiedzialny za magazyn frakcji, potajemnie sprzedawał zasoby własnej grupy Wolności oraz Najemnikom. Aby zacierać ślady i móc ukryć swoje działania, Morgan przekazał namiary magazynu jednemu z członków wrogiej frakcji, Gajdukowi, który wraz ze swoim oddziałem odnalazł i splądrował cały magazyn. Następnie Wolność oraz Powinność podjęły działania mające na celu rozwiązanie sprawy magazynu na swoją korzyść.

OpisEdytuj

Bieg wydarzeń wokół magazynu zależy od decyzji Majora Diegtiariowa, głównym przedmiotem jest w tym przypadku PDA należące do zdrajcy Powinności. W zależności od tego komu bohater przekaże PDA, historia magazynu ulegnie zmianie.

W przypadku śmierci Morgana[1], jego PDA można przekazać Szuldze, wówczas Powinność postara się odbić magazyn, wysyłając do walki Porucznika Gawrylenkę. Palmtop Morgana można także oddać Lokiemu, wtedy Powinność także wyśle swoje oddziały, jednak Wolność postara się przejąć magazyn dla siebie [2]. W przypadku oddania PDA Morgana Sowie w Skadowsku, magazyn w ogóle nie będzie dostępny dla bohatera.

Jeśli Morgan przeżyje to w późniejszym czasie wynajmie Najemników, aby ci zlikwidowali Majora Diegtiariowa. W przypadku kiedy Najemnicy zawiodą, Morgan będzie próbował przekonać Majora do pojednania, co zakończy się zastawieniem na protagonistę pułapki. Jeśli wówczas Morgan i Najemnicy zginą, magazyn będzie dostępny dla głównego bohatera do końca rozgrywki. Niezależnie od rozwoju wydarzeń, Powinność nie będzie już używać tego magazynu, gdyż jego lokacja zostaje ujawniona.

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Magazyn Powinności

PrzedmiotyEdytuj

BrońEdytuj

AmunicjaEdytuj

KombinezonyEdytuj

HełmyEdytuj

Środki medyczneEdytuj

  • Zanim PDA Morgana zostanie przekazane komukolwiek, magazyn będzie zamknięty (zasłonięty betonową płytą).
  • Można uniknąć walki pomiędzy Wolnością a Powinnością, trzeba szybko odwiedzić magazyn i jak najszybciej uciekać, najdalej jak to możliwe od tego miejsca, z wyjątkiem stacji Janów
  • Jak na magazyn całej frakcji, jest tam wyjątkowo mało broni.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Bohater może go zabić jeszcze w Zatonie
  2. Powinność może odbić magazyn nawet bez pomocy gracza