FANDOM

Magiczna Wódka to przedmiot występujący w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

Nawiązując do rozmowy ze stalkerami, ta specjalna wódka musiała zostać zrobiona przez "Chemika" i pozwalała zapomnieć o wszystkim oraz nie odczuwać strachu. Chemik z czasem zatruł się, lub też został otruty, ale niektóre z jego "wynalazków" wciąz krążą w Zonie.

OpisEdytuj

Jest to jeden z wariantów Wódki, pojawiający się wyłacznie po przyjęciu zlecenia na znalezienie jej. Charakteryzuje ją zwiększona zawartość alkoholu w porównaniu do zwykłej wódki, wynosząca aż 80-90%, w porównaniu do standardowego odpowiednika, nie ma ona żadnego wpływu na organizam, ani negatywnego ani pozytywnego.

Opis w grzeEdytuj

„Mętna woda z silnym zapachem alkoholu. Prawdopodobnie 80-90%, najlepiej jej nie pić.”

WystępowanieEdytuj

Lokomotywa kordon

Magiczna wódka znajduje się w schowku pod lokomotywą.

  • Magiczną wódkę można znaleźć w Kordonie, w skrytce pod lokomotywą.

  • Ta wódka jest lżejsza niż zwykła, waży zaledwie 0.20kg, podczas kiedy standardowa 0.40kg.
  • Nieopodal schowka leżą zwłoki Stalkera, zagryzionego przez Ślepe Psy. Być może on również próbował odnaleźć ten przedmiot.
  • Stalker, który daje misję, uważa, że ​​ta wódka jest wyjątkowa, ale w opisie napisane jest, że "nie warto jej pić".