FANDOM

Martha to broń pojawiająca się w całej serii S.T.A.L.K.E.R..

OpisEdytuj

Martha to pistolet produkcji zachodniej, zasilany amunicją 9x19mm, zapewniający wysokie obrażenia na krótkim dystansie, stabilny tor lotu pocisku i łatwo dostępną amunicję. Broń ta nie jest tak łatwo dostępna jak najpopularniejsze pistolety, jest ona także droższa, warto jednak zainwestować więcej pieniędzy, aby kupić tak uniwersalny pistolet. Marthę można określić mianem jednego z najlepszych pistoletów w Zonie, z uwagi na celność, obrażenia oraz szybkostrzelność.

Zalety ZaletyEdytuj

  • Duże obrażenia
  • Duża szykostrzelność
  • Pojemny magazynek
  • Wysoka celność

Wady WadyEdytuj

  • Zawodność
  • Ograniczona dostępność

Opisy w grzeEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

„Używany przez armię i policję w Stanach Zjednoczonych oraz przez wiele jednostek wojskowych i policyjnych na całym świecie. Jest również bardzo popularny wśród przestępców ze względu na naboje o dużej mocy oraz pojemny magazynek.”

CNM Czyste NieboEdytuj

„Pistolet używany przez siły zbrojne i policję USA, a także różne organizacje wojskowe i policyjne na świecie. Cieszy się dużą popularnością w półświatku dzięki dużej mocy i pojemnemu magazynkowi. Korzysta z amunicji 9×19 mm.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Pistolety Martha cieszą się w świecie opinią mało zawodnych, chociaż nieco przyciężkich. Używają ich siły zbrojne i policyjne z całego świata. Dzięki potężnym nabojom i pojemności magazynka pistolet ten jest popularny także w półświatku. Marthy znajdowane w Zonie są zwykle przestarzałe, prawdopodobnie pochodzą ze starych zapasów.”

Występowanie2 WystępowanieEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

Znani posiadaczeEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Jeden z trzech pistoletów, które w CN i ZP mogą zostać zmodyfikowane do prowadzenia ognia automatycznego.