FANDOM

Mglista Polana to niewielka lokacja w Czerwonym Lesie, pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

Przeszłość2 Historia Edytuj

Jest to niewielkie obozowisko założone przez Samotników, którzy podejmowali próby eksploracji Czerwonego Lasu. Jako że stalkerzy w Czerwonym Lesie muszą być niemal cały czas w ruchu jest to jedno z wielu obozowisk, miało ono marginalne znaczenie fabularne, dodatkowo miejsce to było stale atakowane przez mutanty, głównie watahy Ślepych Psów oraz Nibypsów, rzadziej także Snorków.

Opis Edytuj

Obozowisko znajduje się w południowo-zachodniej krawędzi Czerwonego Lasu. Jest to jeden z kluczowych punktów zmagań stalkerów z mutantami w tej lokacji, które najczęściej właśnie stąd zaczynają ataki na inne obozy i przyczółki stalkerów. Samotnicy rzadko zapuszczają się tak daleko od głównych ścieżek, dlatego też obozowisko bardzo rzadko ma innych rezydentów niż mutanty. Nie pełni jednak ono żadnej strategicznej roli, mutanty powracają w to miejsce, nawet jeśli wcześniejsze grupy zostają zniszczone. W pobliżu polany znajdują się anomalie Elektro, czasami można znaleźć przy nich artefakty pochodzenia elektrycznego, np. Bateria.