FANDOM

Mika to artefakt pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

OpisEdytuj

Mika powstaje w anomalii chemicznej, zwanej Galaretą i ma właściwości charakterystyczne dla artefaktów powstających w środowisku o anomalnej aktywności chemicznej. Ogranicza ona krwawienie użytkownika, jednocześnie zwiększając jego podatność na obrażenia termiczne oraz chemiczne. Jest to artefakt raczej rzadko spotykany, jednak z uwagi na jego właściwości, nie jest zbyt cenny. Mika stanowi jednak cenny materiał badawczy dla Ekologów, dlatego są oni zainteresowani kupnem tego artefaktu.

Opis w grzeEdytuj

„“Galareta” jest w stanie wytworzyć taki artefakt przy zaistnieniu kilku najrzadziej spotykanych, ekstremalnych warunków fizycznych. Powstaje wtedy na wpół przezroczysty, twardy przedmiot. To rzadki i drogi artefakt.”

WystępowanieEdytuj

  • Najlepszą cenę za ten artefakt oferuje Sacharow, 5000 RU, w stosunku do 3250 RU, które oferują handlarze oraz stalkerzy.
  • Opis artefaktu jest całkowicie sprzeczny z jego właściwościami. 
  • Mika jest najlepszym z hemostatycznych artefaktów. 
  • W wersji Steam gry, przy ustawianiu grafiki na rozdzielczość panoramiczną pojawia się błąd: w opisie artefaktu pojawiają się problemy z grafikami oraz opisem[1]

PrzypisyEdytuj

  1. Błąd ten można naprawić, poprzez edycję pliku config/ui/af_params_16.xml w linii 53 (<texture>ui_icons_newPDA_showpers_e</texture>) i zmienić tę linię na <texture>ui_inv_icon_chemical_burn_immunity</texture>.