FANDOM

„Przekazałem wolę Monolitu jego uczniom.”
— Mistrz Monolitu
Mistrz Monolitu to wojownik frakcji Monolit występujący w S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Nic nie wiadomo o jego przeszłości, ani kim jest, jego imię generowane jest losowo. Wiadomo tylko, że zajmuje wysokie stanowisko w szeregach Monolitu. Można przypuszczać, że przed wcieleniem go do Monolitu był on doświadczonym Stalkerem, nie ma jednak możliwości ustalenia, do której frakcji należał.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Można go spotkać w Porcie Rzecznym w Prypeci (w budynku) będzie on jednak pod wpływem hipnozy i będzie ignorował Majora Diegtiariowa dopóki bohater nie odda strzału z broni w jego stronę. Po zabiciu go można znaleźć przy jego ciele PDA z informacją o schowkach Monolitu. Jego PDA chętnie kupi Sowa, w schowkach można znaleźć oryginalne baterie do Karabinu Gaussa i kilka apteczek wojskowych.

Mistrz Monolitu zazwyczaj pojawia się w ostatniej misji ewakuacyjnej gdzie może wziąć udział w strzelaninie w punkcie ewakuacji (jeżeli Major Diegtiariow nie oczyści obszaru wcześniej przed ewakuacją z Prypeci). Wbrew pozorom nie stwarza zagrożenia ze względu na ograniczony zasięg jego broni, jednak może stanowić zagrożenie kiedy podniesie karabin szturmowy upuszczony przez nieżyjącego członka Monolitu, a on sam jest bardzo wytrzymały ze względu na swój pancerz. Jeśli przeżyję bitwę wróci do modlitwy w wieży.

Po jego śmierci Port Rzeczny będą eksplorować Zombie wraz z członkami frakcji Monolit.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Jego PDA można sprzedać Sowie za 5000 RU. Jest to najdroższy PDA w grze.
  • W pobliżu skrytek wspomnianych w jego PDA można znaleźć dziwne obrazy, podobne do atomów, które są znakiem rozpoznawczym frakcji Monolit.

Galeria Galeria Edytuj