S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
S.T.A.L.K.E.R. Wiki
„Gadaj sukinsynu! Zaraz swój mózg pooglądasz!”
— Nabój

Nabój (rus. Пуля, uk. Куля) jest członkiem Powinności w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2.png Przeszłość[]

W roku 2012 Nabój wraz ze swoją trzyosobową grupą otrzymał część klucza elektronicznego i zadanie zbadania wejścia do Laboratorium X-18 na terenie opuszczonej fabryki. Wkrótce jednak oddział Powinności natknął się na patrol Bandytów z gangu Dzika. Wtedy oddział został rozdzielony, a trzech z czterech członków Powinności została pojmana. Nabój jako jedyny zdołał uciec. Podczas ucieczki w kierunku Wysypiska Bandyci wysłali w pogoń za nim trzech swoich ludzi. Nabojowi udaje się odeprzeć atak zabijając dwóch Bandytów, a trzeciego ciężko raniąc, po czym zaczął jego przesłuchanie. Następnie połączył on siły z Naznaczonym, który akurat pojawił się w Dolinie Mroku. Chwilę później razem udali się w okolice głównej drogi, przed opuszczoną fabryką i urządzili zasadzkę na dwóch Bandytów, eskortujących więźnia na egzekucję. Po wykonanej misji obaj opuścili Dolinę Mroku.

Charakterystyka.png Charakterystyka[]

Nabój jest bardzo doświadczonym i świetnie wyszkolonym stalkerem. Charakteryzuje go bardzo dobre wyszkolenie techniczne oraz zmysł taktyczny. Zaplanował on bowiem całą operację, od momentu przybycia do Doliny Mroku, aż do wykonania zadania i opuszczenia tej lokacji. Bez wysiłku zaskoczył i pokonał trzech Bandytów w Dolinie Mroku, a następnie zaplanował i wykonał akcję odbicia zakładnika z rąk Bandytów.

Naznaczony po raz pierwszy spotyka Naboja po wejściu do Doliny Mroku. Przesłuchuje on rannego Bandytę. Po zakończeniu przesłuchania Nabój poprosi Naznaczonego o pomoc w uratowaniu porwanego przez nich członka Powinności z rąk Bandytów, na co ten się zgadza. Po uratowaniu partnera, Nabój da Naznaczonemu celownik PSO-1 i 1300 RU. Po rozmowie z więźniem Naznaczony postanawia uratować innego członka Powinności - Kudłatego Siergieja.

W międzyczasie Nabój wraz ze swoim partnerem udają się do placówki na Wysypisku. Kudłaty Siergiej również tam pójdzie po jego uratowaniu. W bazie Bandytów znajduje się inny członek Powinności, którego do przybycia Naznaczonego Bandyci już zamierzali zastrzelić i wrzucić do dołu. Jednak Nabój nie wspomina o nim. Może myślał, że nie żyje.

Nabój może dostarczyć Naznaczonemu pewnych informacji o Dolinie Mroku, Zonie i jej mieszkańcach.

Powiązane zadania[]

  • Uratuj członka Powinności.png Uratuj członka "Powinności"

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Nabój zostawia rannego Bandytę żywego, jednak wracając ze swoim partnerem na Wysypisko zastrzeli go (jeśli jeszcze żyje).
  • Podczas grożenia rannemu Bandycie powie, że zaraz przedziurawi mu czaszkę. Być może jest to gra słów, odnosząca się do jego pseudonimu.
  • Jeśli Naznaczony zabije rannego Bandytę, zanim Nabój go przesłucha, ten nie zezłości się na niego i powie to samo, co po przesłuchaniu.
  • Jeśli zadanie "Uratuj członka "Powinności" zakończy się niepowodzeniem, Nabój i tak wręczy nagrodę, uprzednio mówiąc "Spoczywaj w pokoju".

Galeria.png Galeria[]