FANDOM

„Gadaj sukinsynu! Zaraz swój mózg pooglądasz!”
— Nabój
Nabój jest członkiem Powinności w S.T.A.L.K.E.R Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

W roku 2012 Nabój wraz ze swoją trzyosobową grupą otrzymał część klucza elektronicznego i zadanie zbadania wejścia do Laboratorium X-18 na terenie opuszczonej fabryki. Wkrótce jednak oddział Powinności natknął się na patrol Bandytów z gangu Dzika. Wtedy oddział został rozdzielony, a trzech z czterech członków Powinności została pojmana. Nabój jako jedyny zdołał uciec. Podczas ucieczki w kierunku Wysypiska Bandyci wysłali w pogoń za nim trzech swoich ludzi. Nabojowi udaje się odeprzeć atak zabijając dwóch Bandytów, a trzeciego ciężko raniąc, po czym zaczął jego przesłuchanie. Następnie połączył on siły z Naznaczonym, który akurat pojawił się w Dolinie Mroku. Chwilę później razem udali się w okolice głównej drogi, przed opuszczoną fabryką i urządzili zasadzkę na dwóch Bandytów, eskortujących więźnia na egzekucję. Po wykonanej misji obaj opuścili Dolinę Mroku.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Nabój jest bardzo doświadczonym i świetnie wyszkolonym stalkerem. Charakteryzuje go bardzo dobre wyszkolenie techniczne oraz zmysł taktyczny. Zaplanował on bowiem całą operację, od momentu przybycia do Doliny Mroku, aż do wykonania zadania i opuszczenia tej lokacji. Bez wysiłku zaskoczył i pokonał trzech Bandytów w Dolinie Mroku, a następnie zaplanował i wykonał akcję odbicia zakładnika z rąk Bandytów.

Naznaczony po raz pierwszy spotyka Naboja po wejściu do Doliny Mroku. Przesłuchuje on rannego Bandytę. Po zakończeniu przesłuchania Nabój poprosi Naznaczonego o pomoc w uratowaniu porwanego przez nich członka Powinności z rąk Bandytów, na co ten się zgadza. Po uratowaniu partnera, Nabój da Naznaczonemu celownik PSO-1 i 1500 RU. W dalszym ciągu będzie nagradzać Naznaczonego nawet jeśli jego partner nie żyje twierdząc, że to mu pomaga. Po uratowaniu partnera,Nabój wróci do placówki znajdującej się przy wejściu do Rostoku, choć istnieje niewielka szansa, że ​​umrze w anomalii na ścieżce.

Zadania GłówneEdytuj

Zadania PoboczneEdytuj

  • Nabój zostawia rannego Bandytę żywego, jednak wracając ze swoim partnerem na Wysypisko zastrzeli go (jeśli jeszcze żyje).
  • Jeśli Naznaczony zabije rannego Bandytę, zanim Nabój go przesłucha, ten nie zezłości się na niego i powie to samo, co po przesłuchaniu.

Galeria Galeria Edytuj