S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Naboje .45ACP Hydro-Shock to nabój rozszerzający kalibru .45 stosowany w pistoletach o wysokiej śmiertelności.

Opisy w grze[]

„Ulepszony nabój Hydro-Shock dla pistoletów Kora-919 i SIP-t M200. Ma pocisk z wgłębieniem czubkowym o dużej mocy obalającej.”
„Ulepszony nabój Hydro-Shock do pistoletów Kora-919 i SIP-t M200. Zawiera wydrążony pocisk o dużej mocy obalającej.”
„Te niezwykłe naboje ACP kalibru .45 to okryte płaszczem, kule z miękkim czubkiem i rozszerzającą się pustą częścią i stalowym rdzeniem, które łączą w sobie zarówno wady, jak i zalety pełnopłaszczowych, ekspansywnych kul z miękkim czubkiem oraz naboi przeciwpancernych.”

Używany w ikona.png Używany w:[]

Różnice[]

Według akt systemowych S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla amunicja ta różni się od standardowego naboju .45 ACP następującymi parametrami:

Zalety.png Zalety[]

  • Obrażenia zwiększone o 10%.
  • Prędkość przy trafieniu zwiększona o 20%.
  • Penetracja pancerza zwiększona o 35%.

Wady.png Wady[]

  • Zasięg pocisku zmniejszony o 5%.
  • Zużycie po wystrzeleniu jest zmniejszone o 50%.
  • Koszt jest wyższy o 18%.

Występowanie2.png Lokalizacja[]

SoC.png Cień Czarnobyla[]

  • W pierwszej części serii amunicja jest raczej trudno dostępna. Jednakże w Bazie Wolności można ją kupić od handlarza, po wykonaniu zadania dla Łukasza.
  • Pułkownik Pietrienko może zaoferować ten rodzaj pocisków głównemu bohaterowi, ale tylko jeśli ten ma dobre stosunki z frakcją Powinności.
  • Kilka pudełek można znaleźć na dachu elektrowni atomowej, ale to bardzo późny etap fabuły i pistolet może być już wówczas nieprzydatny.
  • Niektórzy członkowie Monolitu posiadają amunicję hydroshock przy sobie, pokonanie ich może być dobrym sposobem na jej zdobycie
  • Schowek SoC.png W schowkach

CNM.png Czyste Niebo[]

  • W tej części serii pociski hydroshock są jeszcze trudniejsze do znalezienia, niż w poprzedniej części. Głównie z uwagi na fakt, że nie oferuje ich żaden handlarz.
  • Możne je otrzymać od Leśnika, po wykonaniu dlań zadania, polegającego na rozprawieniu się z Renegatami w Czerwonym Lesie.
  • Może je znaleźć również w schowkach rozlokowanych w Kordonie, Magazynach Wojskowych oraz Wysypisku.
  • Jedno pudełko jest do znalezienia przy żurawiu w fabryce w Jantarze.
  • W Agropromie, schowek w busie.

ZP.png Zew Prypeci[]

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Hydro-Shock jest w rzeczywistości znakiem towarowym Federal Premium Amunition dla pocisków rozszerzających z pustym nosem. Twórcy wymyślili "kombinację pocisków ekspansywnych i przeciwpancernych".
  • Naboje wykorzystują model naboju kalibru 9×19mm FMJ. Widać to po kształcie kuli.
Advertisement