FANDOM

Najemni stalkerzy w Czerwonym Lesie to postacie występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

Stalkerzy ci przebywali w Czerwonym Lesie w roku 2011, kiedy zostali wynajęci przez Striełoka do zabicia Najemnika Szramy, który go ścigał. Protagonista wpadł w zasadzke przy moście w Czerwonym Lesie, ale w tym czasie, kiedy już większość stalkerów wynajęych przez antagonistę została zabita, Striełok wysadził tunel nie płacąc stalkerom za ich usługi, przez co postanowili się oni poddać i przerwali walkę.

OpisEdytuj

Jest to grupa samotników, którą można znaleźć po nieudanym pościgu za Naznaczonym, w pobliżu mostu prowadzącego do Limańska, na obrzeżach Czerwonego Lasu. Antagonista, po przesłaniu wiadomości radiowej do Szramy ucieka do tunelu. Najemnik, idąc za nim, wpada w zasadzkę samotników, którym Strełok obiecał dużą nagrodę pieniężną za zabicie Szramy. Co więcej, gdy zasadzka została prawie całkowicie zniszczona, Striełok wysadza tunel, nie płacąc stalkerom, po czym poddają się oni. Najemnik wchodzi do małego budynku w pobliżu mostu i widzi samotnika, który się poddał, klęcząc na kolanach i kładąc ręce za głową, które wyjawia wszystkie informacje, których potrzebuje bohater.

ZadaniaEdytuj

DialogiEdytuj

„Załatwić go!”
— Samotnik
„Zatrzymać go, aż Striełok wyjdzie z tunelu.”
— Stalker
„Nie dajcie mu wejść do tunelu!”
— Samotnik
„Najemniku, wysadziłem tunel. Nie powstrzymasz mnie. Dotrę do centrum Zony bez względu na cenę.”
— Striełok

  • Samotnicy przerywają walkę zaraz po wysadzeniu tunelu.
  • Jeden ze stalkerów twierdzi, że Striełok kupił od Leśnika mapę Czerwonego Lasu.

Galeria GaleriaEdytuj