„Udało ci się przeżyć emisję bez ukrywania się dzięki lekom anabiotycznym. Wpływ tego zdarzenia na twoją psychikę nie jest do końca zrozumiały, ponieważ twój umysł wypełnia dziwna cisza. Wydaje się, że już nie słyszysz ciągłego strumienia myśli. Istnieje szansa przeżycia emisji nawet bez pomocy lekarstw, pod warunkiem, że jesteś w pełni zdrowia.”
Naznaczony przez Zonę to osiągnięcie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to jedno z osiągnięć możliwe do odblokowania w trzeciej części serii. Osiągnięcie to można odblokować poprzez trzykrotne przetrwanie emisji będą poza schronieniem. Emisję można przetrwać będąc bez osłony tylko dzięki Antybiotykowi, wytworzonemu przez Ekologów w Jupiterze.

Zdobycie osiągnięciaEdytuj

Bohater odblokowuje to osiągnięcie po przetrwaniu emisji, będąc poza schornieniem, po raz trzeci. Wcześniej trzeba wykonać zadania dla Ekologów, tak aby ci mogli stworzyć anabiotyk.

NastępstwaEdytuj

PozytywneEdytuj

  • Bohater może przetrwać emisję będąc poza schronieniem. Musi jednak być w pełni zdrów, aby mu się udało. Podczas emisji bohater traci przytomność i budzi się po emisji, z poziomem zdrowia zmniejszonym do krytycznego minimum.

Ciekawostki CiekawostkiEdytuj

  • Aby antybiotyk był dostępny dla bohatera, najpierw trzeba wykonać kilka zadań dla Ekologów.
  • Odblokowanie tego osiągnięcia jest jedną z dwóch metod przetrwania emisji poza schronieniem, drugą metodą jest zażycie antybiotyku.