FANDOM

Notatki Grupy Striełoka pojawiają się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

HistoriaEdytuj

Notatki te powstały przed wydarzeniami z trzeciej części serii, jeszcze kiedy Grupa Striełoka działa w Zonie. Oddział samotników realizował kolejny plan przedostania się do elektrowni atomowej, stalkerzy przygotowywali się do wypadu, prawdopodobnie czas sporządzenia notatek obejmuje wydarzenia ze S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Informacje ogólneEdytuj

Notatki te zostały sporządzone przez trójkę członków Grupy Striełoka, byli to Duch, Kieł oraz Striełok. Wszystkie notatki zostały ukryte w schowkach, wraz z innymi przydatnymi rzeczami. Z notatek można się dowiedzieć o działaniach grupy w przeszłości oraz ich ówczesnych planach.

Lokalizacja notatekEdytuj

  1. Wiadomość dla Ducha - Pierwsza notatka znajduje się w kokpicie obrotowej koparki w Kamieniołomach. W kabinie, po prawej stronie u dołu będzie plecak. To jest kryjówka zawierająca notatkę.
  2. Notatka dla Striełoka - Druga notatka znajduje się w Cementowni. Można tam dotrzeć, schodząc do kanału w pobliżu budynku przed mostem, po prawej stronie znajduje się otwór. Wchodząc do niego, można zauważyć trzy przejścia, przed którymi znajduje się kawałek rury wentylacyjnej. Przy jednym z nich jest schowek.
  3. Wiadomość dla Kła - Trzecia notatka znajduje się w pobliżu Fabryki Jupiter. Mijając budynek przy wejściu do podziemnego tunelu Prypeć-1 , będzie stała przed nim koparka i dalej wieża chłodnicza, a poniżej znajduje się pomieszczenie z wodą. Można się tam dostać, schodząc po schodach po prawej stronie. Dalej będzie rura w ścianie w której znajduje się kryjówka.

Treść notatekEdytuj

Notatka na odwrocie starego dokumentu: „Duch, zabieram swoje rzeczy. Dzięki za karabin szturmowy - przyda mi się. W zamian za niego zostawiam ci trochę środków medycznych od Doktora. Najemnik, który mnie ścigał, wpadł w moją pułapkę, więc nie będą mi potrzebne... mam nadzieję. Teraz idę się spotkać z Kłem. Udało mu się zbudować dekoder. Spotkajmy się tam, gdzie zawsze, jeśli dasz radę. Striełok.””
Notatka na papierze w kratkę: Striełok, na wszelki wypadek zostawiłem drugi dekoder w naszym schowku w Prypeci. Ja i Duch idziemy do Agropromu, więc zostawimy tu naszą dodatkową amunicję. Weź ją, jeśli ci się przyda. Pomyślnych łowów! Kieł.”
Notatka na odwrocie starego dokumentu: „Kieł, nie mogę już dłużej na ciebie czekać - siedzi mi na karku cały oddział. Sam idę do sarkofagu. Zostawię tu moją szczęśliwą spluwę - i tak nie mam już do niej nabojów. Jeśli nie wrócę, daj ją Duchowi. Niech zadba o broń, to broń zadba o niego. Trzymaj się. Striełok.””