FANDOM

Obóz Kopaczy na Wysypisku to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Jest to niewielkie obozowisko, gdzie Stalkerzy nazywani Kopaczami, zginęli, prawdopodobnie z rąk Bandytów lub mutantów. Bohater musi odwiedzić to miejsce i zdobyć informacje z PDA, a następnie udać się na ratunek stalkerowi Wasianowi, który także podążał za Kłem. Na miejscu pojawi się wówczas pięć Snorków.

CNM Czyste NieboEdytuj

W roku 2011 w miejscu tym pojawił się Szrama, który wykonując misję zleconą przez lidera frakcji Czyste Niebo, Lebiediewa, poszukiwał jednego ze stalkerów z Grupy Striełoka, Kła. Po dotarciu na miejsce zastał tu jedynie kilka Snorków, a także zwłoki kopaczy, przy jednych z nich znalazł PDA wraz z nagraną wiadomością. Po tych wydarzeniach miejsce nie pełniło już żadnej ważnej roli.

PrzedmiotyEdytuj

Na miejscu nie ma zbyt wiele cennych rzeczy, poza ekwipunkiem zabitych stalkerów.

  • Wprawdzie na miejscu można spotkać Snorki, wcale nie musiały być one powodem śmierci Stalkerów. Wcześniej Stalkerzy mogli zostać zabici przez Bandytów, którzy dosyć często dopuszczali się takich czynów, mutanty mogły się pojawić później. 
  • Snorki pojawiają się dopiero po zabraniu przez bohatera PDA jednego ze stalkerów.