FANDOM

Obóz Samotników w Magazynach Wojskowych to miejsce w Magazynach Wojskowych, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Jest to niewielki obóz na wzgórzu w pobliżu Wioski Pijawekl. W środku znajduje się ognisko, otoczone betonowymi płytami. Loakcja ta znajduje się w miejscu, z którego można łatwo dotrzeć do wszystkich najważniejszych miejsc w Magazynach Wojskowych, ma ona więc pewne znaczenie strategiczne, gdyż jednostki z tego obozowiska mogą szybko dotrzeć do ewentualnego miejsca walki.  

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W pierwszej części serii obóz zajmowany jest przez Samotników. Po jakimś czasie w obozie pojawi się Wilk. Zakrzywiona belka jest stosunkowo spokojnym miejscem. Tylko niekiedy jego mieszkańcy mogą zostać zaatakowani przez Nibypsy lub Dziki, czasem też przybywają tu Pijawki z pobliskiej wioski.

Powiązane zadaniaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

W drugiej części serii kontrolowany jest przez oddział frakcji Wolność. Żołnierze Wolności będą atakować z tego miejsca każdego przeciwnika, który znajdzie się w pobliżu. Na miejscu nie ma zbyt wielu cennych rzeczy, bohater może jednak tam uciec przed mutantami, wówczas stalkerzy Wolności pomogą w rozprawieniu się z nimi. 

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Stalkerzy w obozowisku mogą pomóc bohaterowi zabić "lokatorów" wioski Pijawek. Trzeba sprowokować pijawki do ataku i uciec do obozu.
  • W S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla wszyscy mieszkańcy obozu mogą zostać bezkarnie dźgani nożem w głowę: jeśli jeden z Samotników zostanie zabity, inni pozostaną neutralni i nie będą agresywni wobec bohatera.
  • Po zabiciu mieszkańców obozu, na ich miejsce przybędą zwykli stalkerzy o losowych pseudonimach.
  • Wilk bardzo często ginie po przybyciu do obozu. Spowodowane jest to, tym że staje on w ognisku i po chwili umiera od otrzymanych obrażeń od ognia. Jest to niedopracowanie
  • Wszyscy obozowicze (poza Wilkiem) muszą być zabici, w związku z zadaniami pobocznymi.
  • Zakrzywiona belka to rzeczywista nazwa jednego z miasteczek obwodu odeskiego na Ukrainie.