FANDOM

Obóz między wzgórzami to miejsce na Wysypisku, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Jest to obozowisko zlokalizowane pomiędzy dwoma dużymi wzgórzami na Wysypisku, kilkanaście metrów za Cmentarzyskiem Pojazdów. W obozie znajdują się materiały budowlane, które zapewniają dobrą osłonę w trakcie walki (obóz jest nimi osłonięty z obu stron). Przed obozem stoi zniszczona koparka budowlana z jednym schowkiem. W okolicy nie pojawiają się mutanty, ale za obozem jest pole anomalii grawitacyjnych (głównie Karuzel), gdzie można znaleźc wiele artefaktów.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W pierwszej części serii miejsce to zajmowane jest przez frakcję ppBandyci|Bandytów]], pod wodzą Wasii Dzika. Grupa ta próbuje zająć cmentarzysko pojazdów, bronione przez Biesa i jego ludzi. Bohater może odpowiedzieć na wezwanie Stalkerów do udzielenia wsparcia, wówczas będzie musiał odeprzeć atak bandytów, a następnie zniszczyć ich obozowisko (to jest zadanie opcjonalne, jeśli bohater tego nie zrobi, to zrobią to stalkerzy Biesa). 

Powiązane zadaniaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

Miejsce to pełni dosyć istotną rolę w wojnie frakcji pomiędzy Samotnikami a Bandytami. Punkt ten, podobnie jak wszystkie inne na Wysypisku, kontrolowany jest przez Badytów. Zadaniem bohatera będzie zniszczenie bandytów w tym obozie, może to być skomplikowane z uwagi na ilość przeciwników. Na miejscu można znaleźć trochę zapasów, głównie prowiant i środki medyczne, a także całe wyposażenie bandytów.  Powiązane zadania

  • W pierwszej części serii Bandyci w tym miejscu będą sie odradzać, do czasu przejęcia go przez Stalkerów.

GaleriaEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj