FANDOM

Obóz na bagnie to miejsce w Agropromie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Obóz na bagnach to jedyne miejsce na Agropromie, gdzie można natknąć się na Zombie. Obozowisko to zostało założone prawdopodobnie przez Samotników wybierających się nad Jantar, z czasem zostało zdewastowane i przejęte przez uzombifikowanych stalkerów. Wiąże się z nim jedno zadanie poboczne, teren wokół obozu stanowi silnie napromieniowana woda. 

CNM Czyste NieboEdytuj

Gdy Szrama zbliża się do bagna, otrzymuje zadanie udzielenia pomocy stalkerom, by ci dotrzeć do obozu i zniszczyć wszystkie zombie. Ponieważ Zombie są bardzo silne w drugiej części serii, trzeba je zabić tak szybko, jak to możliwe, nie tracąc całej grupy stalkerów, w przeciwnym razie zadanie się nie powiedzie. W nagrodę za pomyślnie zakończone zadanie, grupa przejmie obóz, a bohater otrzymuje zmodyfikowany Kombinezon Świt.

  • Zombie przyszły do Agropromu prawdopodobnie z Jantaru, tym samym przejściem, którym stalkerzy z Agropromu udają się w kierunku bunkra Ekologów.
  • W obozie znadjuje się jedna metalowa skrzynia, ma ona jednak zawartość tylko po otrzymaniu namiaru na ten schowek,