FANDOM

Parking na szlaku to obozowisko na Wysypisku występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Punkt kontrolny we wschodniej części Wysypiska, położony u podnóży wzgórz. Tuż za nim znadjeduje się przejście do Doliny Mroku. W miejscu tym występują liczne anomalie grawitacyjne, głównie Wir oraz Trampolina, na obrzeżach można odczuć zwiększony poziomp promieniowania. 

SoC Cień Czarnobyla

W pierwszej części serii miejsce to nie pełni żadnej istotnej roli. Zazwyczaj pojawiają się w nim mutanty jak Ślepe Psy czy Dziki, rzadziej mogą pojawić się w nim wolni Stalkerzy. Nie ma tam zbyt wielu cennych rzeczy do znalezienia, ale mutanty mogą posłużyć do zebrania trofeów.

CNM Czyste Niebo

Początkowo kontrolowany przez bandytów. Następnie zostanie zaatakowany przez mutanty, a w dalszej kolejności przez frakcję Samotników, a takżę Powinności i Wolności. W przypadku dwóch ostatnich grup punkt ten jest kluczem do ekspansji, zwłaszcza jeśli Szrama jest członkiem jednego z tych ugrupowań. Jeśli lokalizacja jest pusta, będą się tam pojawiać mutanty. Cały obszar jest pełen anomalii Wir oraz Trampolina.

GaleriaEdytuj

SoC Cień Czarnobyla

CNM Czyste Niebo