FANDOM

Obóz na wzgórzu w Agropromie to miejsce pojawiające się w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

Obozowisko powstało w nieznanym czasie, nie wiadomo też kto je założył, choć najprawdopodobniej był to oddział Powinności. Przed wydarzeniami z drugiej części serii Nibyolbrzym pojawił się w tym miejscu i zaatakował oddział frakcji Powinność. Stworzenie było bardzo wytrzymałe, walka trwała ponad godzinę, żołnierzom Powinności zaczęło brakować amunicji, w końcu jeden ze stalkerów po prostu rzucił swoją bronią w Nibyolbrzyma, co zaskakujące, mutant dał wówczas za wygraną i wycofał się na teren obozowiska.

OpisEdytuj

Jest to obozowisko w północno-zachodniej części lokacji. Miejsce wyróżniające się jedynie faktem, że przebywa w nim Nibyolbrzym, z którym wiąże się jedno zadanie poboczne. Jeden ze stalkerów Powinności chciałby odzyskać swoją broń i zleca jej odnalezienie Najemnikowi Szramie. Bohater musi udać się do obozu, zabić potwora i odebrać broń, po czym wraca i oddaje ją właścicielowi. 

Nibyolbrzym w tym miejscu to dosyć problematyczny przeciwnik. Mutant stale znajduje się w ruchu i może zaskoczył protagonistę, atakując z któregokolwiek kierunku, z drugiej strony można go zwabić w pobliże posterunku Powinności, wtedy członkowie tej frakcji pomagają w walce.

  • Nibyolbrzym w obozowisku to jedyny mutant tego rodzaju w Agropromie.
  • Na terenie obozowiska można zauważyć sporo martwych stalkerów, którzy prawdopodobnie padli ofiarą Nibyolbrzyma.