FANDOM

Obóz pod mostem to miejsce w Kordonie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Jest to niewielkie obozowisko ulokowane pod mostem nieopodal Wioski Kotów w Kordonie. Znajduje się pod nim ognisko oraz jeep. Jest ono poza widokiem z głównej drogi dlatego też może służyć jako miejsce zastawiania pułapek dla stalkerów idących wzdłuż drogi. Miejsce to nie było zajmowane zbyt często, z wyjątkiem krótkiego epizodu kilka tygodni przed ostatnią wielką emisją w Zonie, kiedy pod mostem ukrywał się jeden wojskowy dezerter - Siemion Trusia.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W tej grze lokacja nie pełni żadnej roli w rozgrywce. W późniejszym etapie gry czasem można tu spotkać grupę doświadczonych Stalkerów odpoczywających przy ognisku.

PrzemiotyEdytuj

W miejscu tym można znaleźć skrzynkę z kilkoma magazynkami 9x18mm.

CNM Czyste NieboEdytuj

Powiązane zadaniaEdytuj

Jedno zadanie wiąże się z tą lokacją, polega ono na odnalezieniu kolegi Wojskowego Siemiona Trusia, który ukrywa się pod mostem. Jego ciału znajduje się w tunelu na wschodzie, można się tam dostać wskakując w anomalię przestrzenną na moście kolejowym w Kordonie. Po wskoczeniu w nią bohater zostaje teleportowany do tunelu, gdzie znajduje ciało martwego wojskowego, z którego może zabrać PDA.

CiekawostkiEdytuj